مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: الهلال تیم دست و پا بسته ای نیست و به نسبت سایر تیم های عربی با فوتبال روز دنیا آشناتر است.

 

فرشاد پیوس در خصوص دیدار سه شنبه این تیم برابر تیم الهلال عربستان، افزود: پرسپولیس با پیروزی مقابل تیم الهلال عنوان نخست گروهی خود را تثبیت و كار خود را برای ادامه این رقابت ها آسان تر خواهد كرد.

 

 

از این رو باید بازیكنان تلاش خود را برای دستیابی به این مهم به كار گیرند.

 

 

وی افزود: البته الهلال تیم دست و پا بسته ای نیست و پرسپولیسی ها كار دشواری در تهران دارند بازیكنان این تیم بسیار قلدر هستند و فیزیكی بازی می كنند.

 

به گفته وی ، وضعیت این تیم به نسبت گذشته بسیار بهتر شده و سرعت بازیكنان بالا رفته است. در عین حال روی زمین نیز خوب بازی می كنند و توانایی شان برای انتقال توپ از كناره های زمین افزایش یافته است.

 

پیوس تصریح كرد: دردیدار رفت این تیم با پرسپولیس نیز بازیكنان این تیم چندین موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند برهمین اساس بازیكنان پرسپولیس نباید آنان را دست كم بگیرند.

 

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه تیم پرسپولیس باید در دیدار روز سه شنبه حساب شده و منطقی بازی كند، افزود: فوتبال عربستان یك سر و گردن بالاتر از تیم های عربی همانند امارات، قطر و دوبی است. عربستانی ها با فوتبال روز دنیا آشناتر هستند.

 

وی با اشاره به صبر تیم های عربی در دیدار مقابل سایر تیم ها به خصوص تیم های ایرانی تصریح كرد: به اعتقاد من پرسپولیس در این دیدار ابتدا نباید گل بخورد تا 3 امتیاز بازی را از دست دهد بازیكنان پرسپولیس در ادامه باید مركز زمین را در اختیار بگیرند و فاصله خط دفاع و حمله خود را كم كنند و در پایان تمركز خود را از دست ندهند تا پیروز این دیدار باشند.

 

پرسپولیس در دیدار روز سه شنبه شیث رضایی مدافع وسط خود را به دلیل مصدومیت دراختیار نخواهد داشت . پیوس در این باره و مشكلات احتمالی تیم پرسپولیس گفت: به نظر نمی رسد مشكل خاصی بوجود بیاید علیرضا نورمحمدی هم مدافع خوبی است و در صورت آماده بودن می تواند جای خالی شیث را كه نمایش خوبی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته است پر كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)