فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم‌های ملی و پرسپولیس گفت: اگر سرخپوشان انسجام تیمی خود را حفظ کنند و مدیریت باشگاه نیز حمایت همه جانبه از بچه‌ها داشته باشد شک نکنید می‌توانیم الهلال را در خانه خودش شکست دهیم.

فرشاد پیوس در خصوص رویارویی پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به خبرورزشی گفت: پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان عملکرد بسیار خوبی داشت و گلی که ما دیر هنگام به ثمر رساندیم نشان داد از لحاظ بدنی بسیار آماده هستیم و بازیکنان تمرکز لازم را برای کسب موفقیت در اختیار دارند. پرسپولیس با وجود این که در خانه حریف بازی می‌کرد ۹۰ دقیقه روی دروازه حریف حمله کرد و موقعیت‌های خوبی داشت که در نهایت مهدی ترابی با هوش بالایش توانست پیروزی را برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه افزود: به نظر من بازیکنان جدیدی که پرسپولیس جذب کرده کم‌کم در ترکیب جا می‌افتند و جای خالی آنهایی که رفته اند را پر می‌کنند. خوشبختانه پرسپولیس با تغییرات کمی‌دست و پنجه نرم می‌کند و خیلی زود می‌توانیم دوباره به هماهنگی لازم و انسجام تیمی برسیم.

پیوس گفت: فیلم بازی استقلال تهران مقابل الهلال می‌تواند به پرسپولیس برای شناخت بیشتر از حریف عربستانی کمک کند. شما دیدید که الهلال در نیمه دوم موزقعیت‌های گلزنی زیادی را به حریف داد و این مسئله نشان می‌دهد اگر تحت فشار قرار بگیرد شکننده خواهد بود. پرسپولیس می‌تواند با ارائه یک فوتبال منطقی و هجومی‌عرصه را برای الهلال تنگ کند و دروازه این تیم را باز کند. به نظر من با توجه به شرایط موجود پرسپولیس توان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)