مرجع خبری پرسپولیس :  بازیكن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی از هواداران این تیم به دلیل شكست سنگین در شهرآورد پایتخت، گفت: امیدوارم پرسپولیس با این شرایط به لیگ یك سقوط نكند.

فرشاد پیوس خاطرنشان كرد: از شب گذشته تا به حال به طور مرتب با هواداران غمگین پرپسولیس صحبت كرده ام و آنها را به آرامش دعوت می كنم.

وی افزود: من در این تیم پستی ندارم اما به عنوان یك پرسپولیسی قدیمی از مردم و طرفداران تیم خجالت می كشم و از آنها عذرخواهی می كنم.

پیوس ادامه داد: پرسپولیس بیمار است و زمانی كه مدیران قبلی تیم در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب بازیكنان بازیكن خوب نشدند باید فكر این روزها را می كردند.

آقای گل سالهای دور فوتبال ایران اظهار داشت: سابقه نداشته كه پرسپولیس چهار شهرآورد متوالی را ببازد و حتی یك گل هم به ثمر نرساند كه این برای هواداران متعصب تیم دردناك است.

وی در مورد شرایط این تیم گفت: امسال تمامی جام ها را از دست دادیم و معتقدم باید یك مربی خارجی جذب شود تا ابتدا تیم را در لیگ برتر نگه دارد و سپس با جذب بازیكنان بزرگ در فصل آینده به دنبال موفقیت باشد.

پیوس ادامه داد: امیدوارم تیم در همین میانه های جدول لیگ برتر باقی بماند و به لیگ دسته اول سقوط نكند تا بیش از این شرمنده مردم نشویم.

پیوس با تاكید بر حضور بازیكنان ضعیف در پرپسولیس ادامه داد: پیراهن پرسپولیس برای بیش از هشتاد درصد تیم گشاد است و آنها حتی فكر بازی كردن در این تیم را هم نمی كردند و تنها به فكر پول هستند.

وی با اشاره به حضور حمید استیلی در پرسپولیس گفت: استیلی دوست من است و از نحوه كنار رفتن وی ناراحت شدم، اما این مربی قربانی اختلافات اول فصل بین كاشانی و دایی و همچنین حاشیه های موجود شد.

گلزن اسبق تیم ملی ادامه داد: استیلی باید پس از قهرمانی در جام ولایت كنار می رفت تا كار به این روزها نمی رسید.

پیوس در خصوص حضور پرپسولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این تیم بدون تردید در همان مرحله نخست حذف خواهد شد و بهتر است در این رقابت ها شركت نكند تا بیش از این با شكست های بزرگ روبرو نشود.

وی خطاب به محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرپسولیس گفت: اگر وی نمی تواند خیلی زود شرایط تیم را تغییر دهد و مربی بزرگ جذب كند باید كنار برود تا یك فرد فوتبالی مدیریت تیم را برعهده بگیرد و پرسپولیس را به شرایط بهتر برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)