پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه سرخپوشان در مصاف با سپاهان برنده باشند، پیش بینی کرد کریم انصاری‌فرد در این بازی گلزنی کند.

فرشاد پیوس در مورد بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. سپاهان تیم گردن کلفتی است که با تیم‌هایی مانند ملوان، آلومینیوم و تیم‌های پایین جدولی فرق دارد. سپاهان از نظر سازماندهی تیم منسجمی است و بازیکنان تاثیرگذاری را هم در اختیار دارد. هافبک‌های سپاهان به راحتی می‌توانند ارتباط خوبی با مهاجمان و مدافعان این تیم برقرار کنند.

وی در خصوص نقاط ضعف و قدرت 2 تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس در ارسال از کناره‌ها ضعیف است اما در خط حمله تیم بسیار قدرتمندی است که مهاجمانش می‌توانند دروازه هر تیمی را باز کنند. در مقابل سپاهان در خط دفاعی تیم قدرتمندی نیست اما در بخش هجومی و مخصوصا حرکت در عمق دفاع حریف تیم خطرناکی است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «چه بازیکنی از پرسپولیس شانس گلزنی مقابل سپاهان را دارد؟»، عنوان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس مهاجمان خوبی در اختیار دارد اما فکر می‌کنم انصاری‌فرد به سپاهان گل می‌زند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌رویم و این تیم را تشویق می‌کنیم تا قهرمان شود. البته چون بازی در تهران برگزار می‌شود می‌تواند برای پرسپولیس از نظر روحی – روانی خوب باشد. فقط باید هواداران بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند. در این شرایط آنها می‌توانند بیشترین سهم را در موفقیت پرسپولیس داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)