وقتی با لیک لیدر برخورد نمی شود بازیکنان دیگر تره هم خرد نمی کنند

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به نظر می رسد رابطه دایی و کاشانی ظاهری است، گفت: بازیکنانی که امروز در تیم پرسپولیس بازی می کنند در حدواندازه های این تیم نیستند و بعد از هفته‌های ابتدایی خیلی زود اشباع شدند.

 

فرشاد پیوس در خصوص نتایج تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من در تیم پرسپولیس رفاقت، همدلی و دوستی آنطور که پیش از این و در زمان ما بود، دیگر وجود ندارد. امروز در این تیم بازیکنانی حضور دارند که در حد و اندازه های پرسپولیس نیستند. آنها از نظر فنی در حد متوسط هستند و نمی توانند خواسته‌های فنی مربی را در زمین پیاده کنند و بار تیم را بردوش بکشند.

وی در ادامه افزود: پیش از این پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام می داد و به ارائه بازی تهاجمی مشهور بود اما امروز این تیم خوب بازی نمی کند، زمانی هم که خوب بازی می کند از فرصت‌های گلزنی که بدست می آورد بهره لازم را نمی برد. پرسپولیس امروز از نداشتن یک گلزن تمام عیار رنج می برد.

دایی خود یک مهاجم فوق العاده بود اما نمی دانم چرا این فصل پرسپولیس نتوانست یک مهاجم ششدانگ، در حد و اندازه نام پرسپولیس به خدمت درآورد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بین خطوط پرسپولیس هماهنگی لازم دیده نمی شوند. دروازه بان و مدافعان پرسپولیس با یکدیگر هماهنگ نیستند و ارتباط مناسبی بین آنها دیده نمی شود و مهاجمان این تیم وظایف خود که همان گلزنی است را به خوبی در زمین پیاده نمی کنند. شاید بتوان تنها از خط میانی پرسپولیس به عنوان نقطه قوت این تیم یاد کرد که خوب مهاجمان را تغذیه می کنند اما در خط حمله یک بازیکن تمام کننده دیده نمی شود که زحمات تیم را به ثمر برساند.

وی ادامه داد: تیم سپاهان یک تیم کامل است. این تیم حتی اگر یک روز خوب هم بازی نکند در خط حمله یک بازیکن تمام کننده دارد که در دقایق پایانی یک گل بزند و تیم را به پیروزی برساند. امروز پرسپولیس از کمبود چنین بازیکنانی رنج می برد.

“علی دایی چقدر در ناکامی‌های پرسپولیس نقش دارد؟”، فرشاد پیوس در پاسخ به این پرسش خ گفت: دایی مانند هر مربی دیگر کار خود را به خوبی انجام می دهد، اینکه بازیکنان نمی توانند خواسته‌های تاکتیکی او را در زمین پیاده کنند، از فرصت‌های گلزنی بهره لازم را ببرند و …  بحثی جداست.

وی افزود: دایی خودش تیم را بسته اما در تیم او نفراتی حضور دارند که در حد پرسپولیس نیستند. آنها فقط در ابتدای فصل خوب بودند، زمانی که اشتیاق بازی در پرسپولیس را داشتند و جویای نام بودند. چند هفته که گذشت این بازیکنان اشباع شدند و افت کردند. با این شرایط درست نیست تنها دایی را مقصر ناکامی‌های پرسپولیس بدانیم. بازیکنان و حتی کادر مدیریتی باشگاه هم در شکستهای پرسپولیس نقش دارند.

پیوس با طرح این موضوع که مدیریت باشگاه پرسپولیس می توانست نقش بهتری را در این تیم ایفا کند، افزود: متاسفانه در این فصل حضور حبیب کاشانی در کنار تیم کمرنگ بوده است. مدیرعامل باشگاه حمایت کافی را از سرمربی تیم نداشته و برخوردهای او باعث شده تا نگاه بازیکنان هم نسبت به سرمربی تیم آنطور که باید نباشد. زمانی که لیدر باشگاه به خود اجازه داد با علی دایی درگیر شود، مدیر باشگاه برخوردی جدی با آن شخص نکرد. زمانی که بازیکن چنین برخوردی را از مدیر باشگاه می ببیند برای مربی دیگر “تره” هم خرد نمی کند!

وی همچنین تصریح کرد: پرسپولیس نباید ناامید باشد. این تیم هنوز هم فرصت جبران دارد، البته به شرطی که مدیریت باشگاه، مربیان و کادر فنی دست به دست هم دهند و باهم رفیق باشند، البته نه در حرف بلکه در عمل. این روزها علی دایی و کاشانی باهم رفیق هستند و از هم حمایت می کنند اما انگار این حمایت ظاهری است. من رفاقتی که پیش از این در پرسپولیس بین مدیرعامل و سرمربی تیم بود را امروز بین کاشانی و دایی نمی بینم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حجب و حیایی که قبلا در بازیکنان پرسپولیس امروز دیگر وجود ندارد. ما که می باختیم پنج ساعت بعد از بازی در رختکن می نشستیم تا مردم بروند آنوقت از ورزشگاه بیرون می رفتیم اما امروز زمانه تغییر کرده، تیم می برد یا می بازد، همه سریع از ورزشگاه خارج می شوند و با ماشین‌های خود بیرون می زنند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)