سه شنبه 27 اسفند:(23:00)

به دلیل تغییر سرور اخبار دو روز گذشته مجددا ارائه می شوند.


مرجع خبري پرسپوليس: 
بازيكن سابق پرسپوليس گفت: پرسپوليس با كمي تقويت مي‌تواند درباشگاه‌هاي آسيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

فرشاد پيوس روز چهارشنبه در گفتگویی درخصوص ديدار شب گذشته پرسپوليس در مقابل الشباب عربستان خاطر نشان ساخت: پرسپوليس در اين ديدار از ابتدا براي كسب يك امتياز به ميدان آمده بود و توانست به اين مهم دست پيدا كند. نتيجه بدست آمده براي پرسپوليس بسيار قابل قبول بود زيرا بازي در زمين حريف بود و سختي‌هاي خاص خودش را داشت.

سرمربي سابق برق شيراز، گفت: سازمان دفاعي پرسپوليس در اين ديدار بسيار خوب كار كرد و خوشبختانه نقطه ضعف پرسپوليس در اين ديدار به نقطه قوتش تبديل شده بود.

پيوس با ابراز اطمينان از اينكه پرسپوليس از اين گروه صعود خواهد كرد، گفت:

سرخپوشان از هم اكنون بايد به فكر بازي‌هاي خود در مرحله بعد باشد. پرسپوليس حرف‌هاي زيادي براي گفتن در آسيا دارد و اعتقاد دارم پرسپوليس اگر كمي شجاعانه تر بازي كند مي‌تواند قهرمان آسيا شود.

مهاجم سابق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس درخصوص عملكرد وينگادا، گفت:  وينگادا مربي بزرگي بوده و از فوتبال آسيا به خوبي شناخت دارد. او مي تواند در مسابقات آسيايي به پرسپوليس كمك كند و باعث موفقيت اين تيم شود.

پيوس افزود: سرمربي پرسپوليس بايد هرچه سريعتر خليلي را آماده حضور در ميدان كند زيرا اين بازيكن مي‌تواند مشكلات تيم را برطرف سازد. كادر فني پرسپوليس بايد تعدادي از بازيكنان خود كه افت كرده‌اند را به شرايط آرماني بازگرداند.

وي افزود: تعدادي از اين بازيكنان مانند بادامكي مي‌توانند به تنهايي تمامي مشكلات را برطرف كنند و نبايد نسبت به آنها بي‌توجه بود.

پيوس گفت: پرسپوليس براي فصل آينده بايد  شش بازيكن درجه يك را جذب كند تا بتواند در كورس قهرماني ليگ قرار بگيرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)