پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران در حد بازی‌های محلات می‌شود.

فرشاد پیوس در مورد دیدار پرسپولیس مقابل سایپای البرز در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: سایپا تیم یکدست و خوبی است که پرسپولیس نباید این تیم را دست‌کم بگیرد. در واقع سایپا خطوط هافبک و حمله خوبی دارد که عناصر دفاعی و هافبک‌های پرسپولیس باید ارتباط بین آنها را قطع کنند تا قدرت این تیم به حداقل برسد. شاگردان دایی باید به گونه‌ای عمل کنند که مانند بازی رفت غافلگیر نشوند.

«آیا ممکن است پرسپولیس به مانند دیدار مقابل مس کرمان در بازی‌های پیش رو بازهم با اختلاف 6 گل به پیروزی دست یابد؟»، مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: روزی که پرسپولیس با مس کرمان بازی کرد روز این تیم بود. در آن روز شاید اگر بازی 10 دقیقه دیگر نیز ادامه داشت پرسپولیس با نتیجه‌ای سنگین‌تر و عجیب‌تر مس را شکست می‌داد.

وی در خصوص استقبال کم تماشاگران از بازیهای لیگ نیز گفت: واقعاً عوامل زیادی در استقبال کم تماشاگران موثر است با این حال من معتقدم اگر تماشاگر نباشد بازی‌های لیگ مانند لیگ محلات می‌شود. جدا از این، من از استقبال کم تماشاگران پرسپولیس ناراحتم، چون در شرایطی که پرسپولیس به حمایت تماشاگران احتیاج دارد آنها حتماً باید از تیم‌شان حمایت کنند، چون پرسپولیس همیشه پرهوادارترین تیم ایران و آسیا بوده و بدون حضور تماشاگر با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

مهاجم پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه محرومیت علی دایی بخشیده شده و او در دیدارهای پیش رو سرخپوشان را همراهی کند، گفت: امیدوارم محرومیت دایی بخشیده شود اما جدا از این مسائل من اعتقاد دارم دایی نباید به مسائل حاشیه‌ای بپردازد، چون او با توانایی و شخصیتی که دارد با تمرکز در کارش می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)