پرسپولیس نیوز :  کاپیتان و گلزن برجسته سالهای دور تیم ملی و پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیم کشورمان ظرفیت صعود از گروه خود و راهیابی به جمع تیم های مدعی را دارد ، گفت : باوجود آنکه تیم ملی بازیهای تدارکاتی مناسبی نداشت ولی انتظار می رود که بتواند امتیازات لازم برای صعود را کسب کند.

فرشاد پیوس در کیش اضافه کرد : بازی نخست مقابل بحرین برای ما پراهمیت است و باید قدم اول را محکم برداریم تا بتوانیم راه خود را برای صعود به مرحله دوم هموار کنیم .

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی را نامزد جدی برای قهرمانی درجام ملتهای آسیا می داند؟ گفت : استرالیا به عنوان میزبان این مسابقات معتبر کاندیدای جدی برای قهرمانی است و پس از این تیم ، ژاپن و کره جنوبی نیز جزو دیگر مدعیان قهرمانی به شمار می روند.

این چهره نام آشنای فوتبال در خصوص بازی خیریه در کیش گفت : حرکت ارزنده ای از سوی' آتیلا حجازی' فرزند زنده یاد ناصر حجازی و همچنین مسوولان منطقه ازاد کیش صورت گرفته و وقتی به بنده اعلام شد به سرعت به این دعوت پاسخ مثبت دادم ، چرا که یاری رسانی به هموطنان بویژه بیماران سرطانی را یک وظیفه انسانی و اخلاقی می دانم .

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مسابقات جام ملت های 2015 آسیا با تیم های امارات، قطر و بحرین همگروه است.

این رقابت ها از 19 دی تا 11 بهمن به میزبانی استرالیا برگزار می شود و تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را یکشنبه هفته آینده برابر بحرین برگزار می کند.

تیم های فوتبال 'ستارگان 98 ' و'ستارگان هنر و ورزش' عصر پنجشنبه بمناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص ) و امام جعفرصادق ( ع ) در حرکتی خیرخواهانه و بمنظور کمک به بیماران در مجموعه ورزشی المپیک کیش به میدان می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)