پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جوان‌های پرسپولیس در دو دیدار اخیر شایستگی خود را نشان دادند و نشان دادند

تیم فوتبال پرسپولیس توانست شروع مقتدرانه‌ای در جام حذفی داشته باشد و با چهار گل ویستا توربین را شکست دهد.

سرخپوشان همواره در این فصل با مشکل گلزنی رو به رو بودند اما یحیی گل‌محمدی در دو بازی اخیر از چند بازیکن جوانش بازی گرفته و توانسته هفت گل وارد دروازه رقبا کند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد پیروزی سرخپوشان برابر ویستا توربین، شانس موفقیت سرخپوشان در لیگ برتر و جام حذفی، حل شدن مشکل گلزنی پرسپولیس و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس شروع مقتدرانه‌ای در جام حذفی داشت. نظر شما در مورد این دیدار چیست؟

بازی خوب و جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. هم ویستا عملکرد خوبی داشت و هم پرسپولیس. در نهایت هم تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس به آنها کمک کرد و آنها در دقایق حساس بهترین تصمیمات را گرفتند و توانستند به برتری برسند.

شما خودتان پیش از این هدایت ویستا توربین را بر عهده داشتید. این تیم هم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت.

درست است. این بازیکنان چهار سالی است که کنار هم بازی می‌کنند و آینده خوبی در انتظار آنها است. پرسپولیس هم اما عملکرد خوبی داشت و تجربه بازیکنان خیلی به کار این تیم در این دیدار آمد. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و توانستند در نهایت هم به برتری برسند.

پرسپولیس در طول این سال‌ها که مدام قهرمان لیگ ایران می‌شده، تنها یکبار توانسته جام حذفی را بگیرد. آیا امسال تیم گل‌محمدی می‌تواند به این مهم دست پیدا کند؟

پرسپولیس قهرمان مطلق فوتبال ایران است و قهرمانی‌های متوالی زیادی دارد. دوگانه در قهرمانی اما مزه دیگری دارد و اگر این اتفاق رخ دهد شیرینی‌اش دو چندان است. پرسپولیس توانایی این را دارد که این جام را هم بگیرد.

یکی از نکات پرسپولیس این است که در دو بازی اخیر از جوان هایی مانند محمد شریفی و علی شجاعی بازی گرفته و این بازیکنان هم موثر ظاهر شدند.

پرسپولیس بازیکنان قابلی دارد و این نفرات نشان دادند که فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین نیست. واقعا جوان‌های پرسپولیس شایستگی شان را ثابت کردند.

دو بازی و هفت گل زده. آیا مشکل گلزنی پرسپولیس حل شده است؟

این جای شکر دارد. مهم این بود اعتماد به نفس گلزنی به تیم بازگردد که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

مهاجمان پرسپولیس از این هفت گل اما تنها دو گل را به ثمر رساندند. آیا مشکل این نفرات روحی است؟

به نظر من مهم ترین مساله موفقیت تیم است. پرسپولیس هنوز هم بهترین مهاجمان ایران را دارد. خدا را شکر نه تنها مهاجمان بلکه همه بازیکنان اعتماد به نفس گلزنی را دارند. تیم متحد و منسجم در حمله ظاهر می شود و به غیر از مهاجمان، هافبک ها و حتی مدافعان هم گلزنی می کنند که این موضوع جای شکر دارد.

بازی با ذوب‌آهن را روز جمعه چطور می‌بینید؟

ذوب آهن از تیم های خوب ایران است که امسال با مهدی تارتار نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم پرسپولیس این روند خوبش را حفظ کند و در این بازی نیز به برتری برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)