مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد بازیکنان این تیم هماهنگی خوبی در دیدار با نفت و گاز گچساران داشتند و کار‌های ترکیبی زیادی را در طول بازی با یکدیگر انجام دادند.

فرشاد پیوس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران گفت : بازی بسیار خوبی بود و با بگویم عملکرد پرسپولیس مقابل این تیم دسته اولی بسیار عالی بود و توانست به راحتی به مرحله بعدی راه پیدا کند. البته این را هم اضافه کنم از قبل معلوم پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود چون هم بازیکنان بهتر و باتجربه تر داشت و هم اینکه در زمین خودش بازی می کرد. بازیکنان بر توپ و میدان سوار بودند و اگر کمی بیشتر دقت می کردند می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند.

پیوس در ادامه در مورد تیم حریف و اینکه چرا عقیده دارد پرسپولیس از پیش برنده بود گفت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم باید بگویم بازیکنان آن ها به مراتب از پرسپولیس بی تجربه تر بودند. شما نگاه کنید گل اول و دوم پرسپولیس با اشتباه مستقیم دروازه‌بان نفت و گاز رقم خورد و این گل‌ها کمک کرد تا بتواند روان‌تر بازی کند و یک گل دیگر هم بزند. البته منکر این نمی شوم که پرسپولیس در نیمه اول و دوم عالی بود و جناحین تیم بسیار فوق‌العاده عمل کردند و ارسال‌های خوبی را روی دروازه نفت و گاز داشتند.

فرشاد پیوس در ادامه با باین این جمله که این بازی یک بازی تمرینی خوب قبل از بازی با فولاد و استقلال بود گفت: پرسپولیس در یک دیدار حساس ابتدا باید در تهران به مصاف فولاد برود و بعد باید در دربی بازی کند. از سوی دیگر بازیکنان جدیدی به پرسپولیس اضافه شده اند من فکر می کنم بازی با نفت و گاز گچساران بهترین فرصت برای هماهنگی و شناخت بازیکنان جدید با سایر بازیکنان بود و هم اینکه بتوانند به خوبی همدیگر را در زمین پیدا کنند. شما نگاه کنید در این بازی بازیکنان پرسپولیس هماهنگی خوبی داشتند و کار‌های ترکیبی زیادی را در طول بازی با یکدیگر انجام دادند. یکی دیگر از ویژگی‌های پرسپولیس مقابل نفت و گاز استفاده از نفرات جدید بود که همه آن‌ها محک زده شدند. فقط من عقیده دارم که کمی در گلزنی مشکل داریم وباید بازیکنان خصوصا مهاجمان دقت کنند. پرسپولیس بازیکنان خوبی خریده است اما در خط حمله عیسی تنها است و باید حتما یک مهاجم شش دنگ در کنار او قرار بگیرد تا قدرت خط حمله بیشتر شود.

پیوس درخصوص عملکرد بازیکنان جدید گفت: من عقیده دارم بازیکنان جدید خوب بودند و هم اینکه تا اینجا کار پرسپولیس از نظر کیفیت بازی و بهره بردن از مهره‌های تازه وارد خودش به درستی عمل کرده است و قطعاً در بازی‌های آتی این نفرات جدید به رشد و پیشرفت پرسپولیس خیلی کمک می‌کنند و تیم جان تازه‌ای خواهد گرفت.

فرشاد پیوس در خصوص عملکرد اوسمار به عنوان سرمربی در نیم فصل دوم گفت: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد اوسمار سرمربی پرسپولیس شود، اما در ۳ بازی اخیر او نتایج خوبی گرفته است اما درکل باید عملکرد این مربی در ادامه بازی‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد. البته این را هم باید اضافه کنم پرسپولیس با او روانتر و بهتر بازی می کند و شاید علت این موضوع حضور بازیکنان جدید باشد که به تیم روحیه و قدرت بیشتری دادند. در هر حال او مربی بدی نیست و امیدوارم نتیجه بگیرد.

فرشاد پیوس در مورد دیدار هفته نوزدهم پرسپولیس با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی با فولاد بازی راحتی نیست. این تیم همیشه پرسپولیس را اذیت کرده است خصوصا اینکه الان این بازی قبل از دربی انجام می شود و به نوعی حساس تر از قبل خواهد بود. برای همین عقیده دارم به طور حتم بازی با فولاد برای آماده شدن دیدار حساس و بزرگ دربی خیلی مهم است و پرسپولیس باید با تمرکز و استراتژی خوبی به مصاف تیم اهوازی برود. پرسپولیس این توانایی را دارد که فولاد را در تهران شکست دهد.

صحبت از دربی شد و فرشاد پیوس در مورد دربی گفت: البته هنوز زود است از دربی صحبت کنیم. همانطور که گفتم پرسپولیس باید ابتدا بازی با فولاد را ببرد و بعد به دربی فکر کند.اما من عقیده دارم پرسپولیس با هدایت اوسمار میتواند بازی خوبی را در دربی به نمایش بگذارد و در واقع او می‌تواند در دیدار دربی توانایی خودش را نشان بدهد و باید گفت دربی برای او فرصت طلایی است تا به بهترین شکل از این بازی استفاده کند تا در نزد هواداران محبوب تر از قبل شود. البته جایگاه فقط در بین هواداران نخواهد بود بلکه اگر نتیجه خوبی در دربی بگیرد، جایگاه خودش را در پرسپولیس تثبیت خواهد کرد و در ادامه می تواند قدم بلندی برای قهرمانی بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)