پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر علیپور با توجه به پیشنهاداتی که دارد، از پرسپولیس برود، چه کسی می‌تواند جای خالی او را پر کند؟

به نقل از خبرورزشی، علی علیپور در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان هم توانست یک گل دیگر بزند و یک گام به سمت آقای گلی پیش برود، اما او فقط یک هفته زمان دارد تا با افزایش تعداد گل‌های زده، به صدر این جدول برسد و افتخار دیگری را در این فصل نصیب پرسپولیسی‌ها کند. فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد این بازیکن به ما گفت: «علی هم پسر خوبی است و هم گلزن خوب. او می‌تواند در هر لحظه از بازی، یک کار فوق العاده انجام بدهد و به پرسپولیس کمک کند. واقعاً پیدا کردن مهاجمی مثل علیپور برای باشگاه پرسپولیس سخت است و به همین خاطر از مسئولان باشگاه می‌خواهم هر طور شده، علی را در فصل آینده و سال‌های بعد حفظ کنند.»

او اضافه کرد: «وقتی خودمان یک بازیکن به این خوبی داریم، چه اشکالی دارد روی علیپور سرمایه‌گذاری کنیم و شرایط ادامه همکاری را برایش بسازیم تا برای چند سال دیگر در تیم بماند و به کارش مشغول باشد؟ الان اگر علیپور با توجه به پیشنهاداتی که دارد، از پرسپولیس برود، چه کسی می‌تواند جای خالی او را پر کند؟ کدام مهاجم در فوتبال ایران به اندازه علی آماده است و با بازی در پرسپولیس و هافبک‌های تیم هماهنگی دارد؟ همین حالا هم حق علیپور است که آقای گل لیگ شود. من می‌گویم باید علی را حفظ کنند. البته می‌دانم وقتی یک بازیکن پیشنهاداتی از خارج دارد، دلش می‌خواهد به لیگ دیگری برود ولی باشگاه نباید اجازه جدایی به علیپور بدهد زیرا من شنیده‌ام قراردادش تمام شده و می‌تواند از پرسپولیس برود ولی این هنر مدیران است که او را حفظ کنند.»

از پیوس در مورد بازی با گل‌گهر هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «در نیمه اول بازی خوبی برای پرسپولیس نبود، چون بچه‌ها یک اخراجی دادند و دو گل هم عقب افتادند، اما شرایط بسیار خوبی در این تیم در نیمه دوم دیدیم. تیم یحیی یک‌دفعه از این رو به آن رو شد و توانست ۳ گل وارد دروازه حریفش کند. البته گل‌گهری‌ها هم نمی‌خواستند در این بازی ببازند و به همین علت آنقدر حمله کردند تا گل مساوی را زدند. این موضوع نشان می‌دهد انگیزه بازیکنان در رختکن دوباره از سوی کادر فنی به تیم تزریق شد و آن‌ها موفقیت بزرگی به دست آوردند. من فکر می‌کنم نباید به نتیجه نگاه کرد و بیشتر باید تمرکزمان روی عملکرد بازیکنان در نیمه دوم و بازگشت خوبی که داشتند، باشد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)