پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:استقلال در ضربات پنالتی هم مانند طول بازی خوش شانس بود و توانست به مرحله بعد راه پیدا کند.

فرشاد پیوس روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد بازی سرخپوشان مقابل استقلال و حذف از جام حذفی، تاثیر این شکست در ادامه مسابقات لیگ و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

نود و ششمین شهرآورد پایتخت چطور بود؟

بازی زیبایی را شاهد نبودیم. در مسابقات شهرآورد معمولا همه منتظر ارائه بازی جذاب هستند اما در طول بازی هر دو تیم احتیاط را در پیش گرفتند و در طول ۹۰ دقیقه موقعیت خاصی پیش نیامد. زمانی هم که بازی به وقت های اضافه کشیده شد پرسپولیس تیم برتر میدان بود و شانس با حریف یار بود که موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشد.

در ضربات پنالتی اما این استقلال بود که بازی را برد.

ضربات پنالتی را نمی‌توان معیاری برای سنجش تیم قرار داد. در این ضربات شانس دخیل است. استقلال مانند طول بازی، در پنالتی هم خوش شانس بود و توانست به مرحله بعد راه پیدا کند.

نقش کادر فنی و بازیکنان در این شکست چقدر بود؟

نمی‌توان با شکست در ضربات پنالتی عیار تیم را سنجید. پرسپولیس در حال حاضر در لیگ برتر صدرنشین است و نمی‌توان با یک شکست آن هم در ضربات پنالتی به تیم خرده گرفت.

پرسپولیس چند بازی حساس در لیگ پیش رو دارد. آیا شکست در شهرآورد در مسیر پنجمین قهرمانی سرخپوشان تاثیری ندارد؟

پرسپولیسی‌ها آنقدر با تجربه هستند که این مسائل روی آنان تاثیری نداشته باشد. پرسپولیس صدرنشین لیگ است و به طور حتم راهش را تا کسب پنجمین قهرمانی متوالی به خوبی پیش خواهد برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)