پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دوست دارم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با ژاپن بازی کنیم چرا که این تیم بدون حاشیه فوتبال بازی می‌کند.

فرشاد پیوس در خصوص دیدار تیم‌های ایران و امارات در جام ملت های 2015 آسیا گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم امارات حفظ توپ بهتری داشت اما بازیکنان کشورمان پرس خیلی خوبی روی بازیکنان امارات انجام می‌دادند و توپ را از آنها می‌گرفتند. البته باید بگویم که فوتبال امارات نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و از نظر من آنها از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و فیزیکی رشد قابل توجهی داشتند و معتقدم امارات یک سر و گردن از بحرین و قطر بالاتر بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول با دوندگی خوب بازیکنانمان در میانه زمین حریف را خیلی خوب پرس کردیم و آن دو و نکونام وسط زمین را خیلی خوب جمع کردیم و همین موضوع باعث شد تا حرکات تیم رو به جلو باشد اما همه دیدند که تیم ایران موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت و شاید اگر بازیکنان کمی باهوش‌تر بودند می‌توانستیم زودتر از اینها به گل برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم کشورمان در نیمه اول با استرس بازی کرد چون برد می‌خواستیم و همین استرس باعث شد تا در نیمه اول خوب نباشیم اما در نیمه دوم و با تعویض‌های کی‌روش که عالی و حساب شده بود موفق شدیم بازی را ببریم آن هم در حالی که سه تعویض خوب داشتیم و سه بازیکن فیکس تیم ملی وارد زمین شدند. به طور مثال دژاگه در حرکات تک به تک خیلی خوب رد می‌شد و بلد بود چطور مدافعان را دور بزند و وحید امیری هم به نظرم یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد و با نیروی جوانی‌اش باعث شد بازیکنان امارات خسته شوند و در نیمه دوم هم بازیکنان با تجربه تیم ملی به زمین آمدند و باعث شدند بازی را ببریم هرچند که معتقدم ما بهترین تیم آسیا از نظر استفاده از ضربات ایستگاهی هستیم به طوری که دیدید سه گل در این مسابقات از روی همین ضربات ایستگاهی به ثمر رساندیم و باز هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

پیوس در پاسخ به این سوال که به نظر وی در مرحله بعد با ژاپن بازی کنیم بهتر است یا با اردن یا عراق افزود: برای من فرق نمی‌کند چراکه بازیکنان تیم ملی در هر بازی عملکرد بهتری دارند و این نشان می‌دهد که روند حرکتی تیم ملی رو به جلو است اما نباید مغرور شویم چون با غرور هر تیمی جلوی ما را می‌گیرد اما بازی‌های حذفی مرد میدان می‌خواهد.

وی ادامه داد: من دوست دارم با ژاپن بازی کنیم چون آنها فوتبال بازی می‌کنند و ما مقابل تیم‌هایی که فوتبال انجام می‌دهند راحت‌تر بازی می‌کنیم و دنبال حاشیه نیستیم اما بازی با تیمی مثل عراق برای ما سخت است چون همسایه هستیم و کری زیادی بین ما است. من اعتقاد دارم هر تیمی که مقابل ایران مدرن بازی کند ما هم می‌توانیم همینطور به میدان برویم البته همه تیم‌ها به استرالیا آمده‌اند تا قهرمان شوند و به همین دلیل کار سختی در پیش داریم هرچند که فکر می‌کنم در فاز هجومی و حمله بهتر از گذشته شده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)