پرسپولیس نیوز : مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار فردا (سه شنبه) برابر تیم لخویا حکم فینال را برای پرسپولیس دارد.

فرشاد پیوس با بیان اینکه این دیدار به طور حتم مسابقه سختی برابر شاگردان برانکو خواهد بود به ایرنا، افزود: پرسپولیس برای قطعی کردن صعودش به مرحله بعد و کسب عنوان سرگروهی، نیاز به هر سه امتیاز این دیدار دارد که کار سختی است.

وی افزود: بازی رفت این دو تیم را در تهران از نزدیک مشاهده کردم، حریف پرسپولیس هافبک های خیلی خوب و خط حمله بسیار خطرناکی دارد که با حفظ توپ درحرکت های روبه جلو کاملا هماهنگ هستند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این تیم به تازگی عنوان قهرمانی لیگ قطر را از آن خود کرده است و بازیکنان و کادر فنی انگیزه بالایی برابر پرسپولیس دارند.

به اعتقاد وی پرسپولیس درصورت هجومی بازی کردن از این تیم گل های زیادی دریافت خواهد کرد و زنگ تفریح خواهد شد، بر همین اساس لازم است در این دیدار با دفاع متمرکز در یک سوم خط دفاعی بازی کرده و چشم به ضد حملات و استفاده از سرعت بالای مهدی طارمی داشته باشد.

به گفته وی اگر فردا روز خوب محمد نوری باشد و طارمی از انگیزه لازم برخوردار باشد، پرسپولیس می تواند با پاس های خوب نوری و استفاده از سرعت طارمی به گل برسد.

وی در پاسخ به این سووال که با این تعاریف پرسپولیس چگونه در دیدار رفت برابر لخویا با نتیجه 3 بر صفر پیروز از زمین خارج شد، افزود: معتقدم تماشاگران عامل اصلی برتری پرسپولیس در دیدار رفت برابر لخویا بودند.

کسب نتیجه 3 بر صفر هم به این دلیل بود که آنها برای جبران گل جلوکشیدند که مدافع شان دچار اشتباه شد و گل دوم و سپس به همین صورت گل سوم را نیز دریافت کردند، البته بازیکنان نیز در آن دیدار با غیرت و تعصب بازی کردند.

وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه امروز کادر فنی پرسپولیس تغییر کرده و شرایط را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: هنوز هیچ حرکتی از این تیم ندیدیم درخشان هم می باخت برانکو نیز می بازد ما تغییری ندیدیم.

پیوس اضافه کرد: برانکو برای نشان دادن این تغییر باید حتما خود را دراین بازی نشان دهد و چقدر می تواند تاثیر گذار باشد. پرسپولیس درصورت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا کارش بسیار سخت تر از مرحله گروهی است چرا که درآن مرحله با تیم های شرق آسیا باید بازی کند و با این شرایط و تغییرات لحظه به لحظه دراین باشگاه نمی توان به عملکرداین تیم چندان امیدوار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)