مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تاج گزینه مناسبی برای مدیرعاملی پرسپولیس است.

باشگاه خبرنگاران: فرشاد پیوس کارشناس فوتبال گفت: رویانیان در مدت حضورش در پرسپولیس پول خوبی را به باشگاه آورده و از لحاظ مالی واقعاً خوب عمل کرده است اما مدیریت خوبی نداشته و از لحاظ مدیریت کار خاصی انجام نداده است. پیشنهاد می‌دهم رویانیان استعفا دهد ولی عضو هیئت مدیره باقی بماند و تاج مدیرعامل پرسپولیس شود تا از لحاظ کارایی کارنامه و مدیریت تجربه خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید آمدن ژوزه ضمن در نظر گرفتن سابقه وی به پرسپولیس درست بوده است یا خیر گفت: من جزو کسانی بودم که در هفته‌های هشتم و نهم می‌گفتم نباید عجله کرد و باید به ژوزه فرصت داد اما الان موافق رفتن ژوزه هستم. از لحاظ کار تاکتیکی، رفاقت و دوستی در تیم و… هیچ کار خاصی انجام نداده است و فقط روی نیمکت می‌نشینند بخشی از صحبت‌هایی که مطرح می‌کنیم صحبت‌هایی است که وقتی هواداران مرا می‌بینند به من می‌گویند.

وی افزود: پرسپولیس هیچ وقت این قدر ذلیل نبوده بدون تاکتیک بدون سازماندهی و…

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: مسئولان پرسپولیس که می‌خواهند چند هفته دیگر پول ژوزه را بدهند و او را اخراج کنند، خب بهتر است همین الان او را اخراج کنند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهتر است جایگزین ژوزه ایرانی باشد یا خارجی گفت: مربی ایرانی خوب بیاورند، اگر جای ژوزه مربی ایرانی بود تا حالا او را اخراج کرده بودند.

وی در خصوص علی کریمی و بازگشت وی گفت: آقای کریمی بازیکن خیلی بزرگی است و هرچه زودتر باید به پرسپولیس برگردد. علی کریمی بازیکن محبوب پرسپولیس است و پرسپولیس به جز او بازیکن چندان محبوبی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که علت این که بازیکنانی مثل انصاری فرد و قاضی نتوانستند عملکرد خوبی را که در فصل قبل داشتند ارائه دهند چیست گفت: شرایط آنها از لحاظ روحی و روانی پائین است و هر دوی این بازیکنان بازیکنان خوب و بزرگی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما راجع به باخت پرسپولیس مقابل مس و برد پرسپولیس در بازی قبلی‌اش مقابل راه آهن چیست گفت: برد پرسپولیس مقابل راه آهن شانسی بوده است و در این بازی هر دو گل پرسپولیس از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید و شاهد بازی زیبایی نبودیم.

وی در انتها و در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه پرسپولیس دو سهمیه برای جذب بازیکن خارجی در نیم فصل دارد به نظر شما جذب بازیکن در چه پست‌هایی برای پرسپولیس اولویت دارد گفت: جذب بازیکن در پست هافبک دفاعی و یک بازیگردان خیلی خوب و بازیکنی که یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان فعلی پرسولیس باشد نه پائین‌تر و یا در حد آنها برای پرسپولیس لازم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)