مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: عیار کارلوس کی روش در بازی با بحرین مشخص می شود.

 

فرشاد پیوس در رابطه با دیدار تیم‌های ایران و بحرین در جریان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ اظهارکرد: این بازی سوای حساسیت بسیار بالایی که دارد باید به دید یک بازی ۶ امتیازی به آن نگاه کرد چرا که تیم برنده می‌تواند با خیالی آسوده در صدر جدول قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این دیدار برای ما جنبه حیثیتی هم دارد و بازیکنان ما باید با تمام توان خود رو در روی بحرین بایستند. هنوز حرکت زشت بازیکنان این تیم را پیش از مسابقات جام جهانی چند سال پیش فراموش نکرده‌ایم. امیدوارم که تیم ملی کشورمان در این دیدار با یک نتیجه خوب از سد حریف پر حاشیه خود بگذرد.

 

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه با اشاره به بعد فنی این دیدار هم گفت: به اعتقاد من کادرفنی تیم ملی باید از دقایق ابتدایی این بازی به فکر گلزنی باشد و اجازه جوسازی را به تیم بحرین ندهند. ما باید تیم بحرین را از جلو ببندیم و در ۱۵دقیقه ابتدایی به گل برسیم. خوشبختانه تیم ملی ما مهره‌های بسیار با ارزشی را در ترکیب خود دارد که با تکیه بر آنها می‌توانیم بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای از سد حریف خود بگذریم.

 

وی تصریح کرد: قطعا بهره گرفتن از بازیکنانی همچون انصاری فرد، کریمی و عقیلی در هر سه پست تیم ملی کشورمان می‌تواند نقش کلیدی در موفقیت تیم بازی کند و امیدوارم که اینگونه هم باشد.

 

پیوس در ادامه به شرایط روحی و روانی تیم ملی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما در بازی با فلسطین شرایط بسیار خوبی را حاکم بر تیم ملی دیدیم و فکر می‌کنم اگر ملی پوشان کشورمان تحت تاثیر جوسازی و اتلاف وقت بحرینی‌ها قرار نگیرند بدون کمترین مشکلی از سد این تیم گذشته و صدرنشین گروه خواهیم شد.

 

وی همچنین با تاکید بر نقش کلیدی هواداران تیم ملی در این بازی خاطرنشان کرد: هواداران ما در این بازی نقش بسیار اثرگذاری خواهند داشت. از یک جهت حضور پرشمار آنها می‌تواند شرایط بسیار سختی را پیش پای بحرینی‌ها قرار دهد و از جهت دیگر آن‌ها باید آگاه باشند که تحت تاثیر اتفاقات بازی قرار نگیرند. بی‌تردید تیم ملی بحرین در این دیدار جوسازی را به سکو‌ها خواهد کشاند و این می‌تواند برای تیم ملی ما مهلک باشد.

 

عضو اسبق تیم ملی کشورمان در پایان با تاکید بر اینکه عیار واقعی کارلوس کی‌روش در این دیدار مشخص خواهد شد، گفت: ما پس از این دیدار حساس است که می‌توانیم در خصوص تاثیر سرمربی خارجی در تیم ملی و عیار کی‌روش نظر بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)