پرسپولیس نیوز : پیشکسوت و گلزن نامدار فوتبال ایران گفت: لخویا روحیه و انگیزه بالایی دارد ولی استرس آنها هم زیاد است ، پرسپولیس این توانایی را نشان داده که لخویا در همان قطر دچار مشکل کند و مهاجمان پرسپولیس فقط باید آرامش و تمرکز خود را در تمام لحظات بازی حفظ کنند تا در زمان لازم ضربه سرنوشت ساز را بزنند.

فرشاد پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: کسب امتیاز برابر لخویا مهمترین نکته ای است که بازیکنان پرسپولیس باید به آن فکر کنند در حال حاضر مهمترین ماموریت تیم فوتبال پرسپولیس قطعی کردن صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا است

 وی ادامه داد لخویا از تیم های خوب و قدرتمند گروه است ، قهرمانی در لیگ قطر روحیه خوبی در آنها ایجاد کرده است و شکستی که در تهران داشتند باعث انگیزه مضاعف آنها شده، اما پرسپولیس هم به هر دلیل در آسیا یک تیم متفاوت با رقابت های داخلی است. به نظر من پیروزی در این بازی نصیب تیمی میشود که زیرک تر عمل کند. لخویا در کنار روحیه و انگیزه، استرس زیاد هم دارد و اگر از این نقطه ضعف آنها استفاده کنیم آسیب پذیر می شوند بچه ها می توانند در زمان مناسب در صورت استفاده از فرصتی که حتما به دست می آید ، ضربه خود را وارد کنند و حتی با کسب یک پیروزی کا را یکسره کنند.

پیوس که هنوز با در نظر گرفتن نسبت گل به تعداد بازی ، بهترین گلزن تاریخ رقابتهای لیگ ایران به حساب می آید خاطر نشان کرد:

پرسپولیس برابر النصر نشان داد یک تیم آماده و کارآمد است و با یک ریکاوری خوب و برنامه ریزی دقیق برای بازی ،امید زیادی به این بازی داریم ضمن آنکه اگر لخویا تغییر اساسی در نوع بازی خود نداده است این توانایی در پرسپولیس دیده شده است که در کل بازی آنها را دچار مشکل کند .

وی با مهم خواندن فرصت طلایی مهاجمان تاکید کرد : بازیکنان خوبی در خط حمله داریم هادی نوروزی ، مهدی طارمی و نفرات دیگر می توانند گلزنی کنند. و مهم است که در تمام لحظات آرامش و تمرکز خود را حفظ کنند آنها و دیگر بازیکنان همچنین باید مراقب باشند  اسیر جنگ های روانی قطری ها نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)