پرسپولیس نیوز : مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در لیگ نیز نتیجه بگیرد، ثابت می کند که نتایج آسیا شانسی نبوده است.

فرشاد پیوس در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل بنیادکار اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس توانستند در این دیدار شرایط خوبی داشتند و به روند خوب خود در آسیا ادامه دهند. همین انگیزه حضور مقابل تیمهای بزرگ آسیا باعث شده است که از نظر روحی و روانی نیز تیم پرسپولیس در شرایط خوبی قرار داشته باشد. دیروز هم با وجود هواداران زیادی که تیم حریف داشت، پرسپولیس با برنامه بازی کرد. امیدوارم هواداران پرسپولیس هم در بازیهای بعدی ورزشگاه را پر کنند.

وی ادامه داد: برنامه درخشان در این دیدار روی ضد حمله ها بود که با مثلثی که در میانه میدان تشکیل داده بود و پاس های بلند توانست به آن دست پیدا کند. اوایل بازی پرسپولیس فشار زیادی را متحمل شد اما روی تاکتیک جدید خود در این دیدار به پنالتی و گل رسید. محمد نوری و نورالهی در میان زمین ستاره های پرسپولیس بودند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره قیاس بازی دیروز تیم درخشان با تیم کی روش گفت: طبیعی بود که پرسپولیس در این دیدار خارج از خانه دفاعی بازی کند. حالا نمی توان گفت که درخشان از روی کی روش کپی کرده اما اینکه روی ضد حمله به نتیجه برسند، قابل پیش بینی بود. به نظرم هر مربی و هر تیمی جایگاه خودش را دارد.

پیوس در خصوص نیمکت نشینی صادقیان خاطرنشان کرد: به نظرم باید بیشتر به صادقیان بها داد زیرا او با تکنیک و سرعت خوبش می تواند به تیم کمک کند. اگر صادقیان از دقیقه 70 به زمین می آمد، پرسپولیس می توانست یک گل دیگر بزند. او بازیکن تکنیکی است که خیلی خوب از بازیکنان حریف رد می شود.

وی در پایان گفت: با نتیجه ای که دیروز پرسپولیس گرفت، به نظر صعودش را قطعی کرد. البته از این پس هم باید بازی به بازی پیش برود. ما در این دیدار به یک امتیاز هم راضی بودیم اما پرسپولیس برد و خوشحال شدیم. بازیکنان باید نشان دهند که در لیگ نیز می توانند اینطور بازی کنند و مقابل تراکتورسازی یک برد خوب به دست آورند. اگر پرسپولیس در لیگ نیز نتیجه بگیرد، ثابت می کند که نتایج آسیا شانسی نبوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)