مهاجم گلزن اسبق پرسپولیس از بازیکنان این تیم می‌خواهد با همین انگیزه و روحیه در دیدارهای آتی نیز حاضر شده تا بتوانند مسیر دستیابی به قهرمانی را به بهترین شکل دنبال کنند.

فرشاد پیوس درباره حضورش در تمرین پرسپولیس و دیدار با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: دیروز به همراه دوست قدیمی خودم مجتبی کرمانی مقدم به تمرین تیم رفتیم و دیداری با کادر فنی و بازیکنان داشتیم. روز خوبی بود و به نظرم بچه‌ها روحیه خیلی خوبی داشتند. یک تمرین مدرن را از تیم دیدیم که در کنارش همه با انرژی بودند و می‌خواستند خود را به کادر فنی ثابت کنند. به یحیی و کادرش هم خسته نباشید گفتم و تا اینجا عالی کار کرده‌اند.

او ادامه داد: من شرایط تیم را خوب دیدم. از امکانات ورزشگاه کاظمی هم بازدید کردیم که به نظرم شرایط خوبی آنجا برای بازیکنان فراهم است. جا دارد به‌خاطر پیشرفت امکانات این ورزشگاه از مدیران باشگاه در طول این سال‌ها تشکر کنیم هر چند که لیاقت پرسپولیس خیلی بیشتر از این‌هاست.

پیوس درباره شرایط پرسپولیس قبل از دو بازی حساس مقابل تراکتور و سپاهان گفت: تراکتور با مربی اسپانیایی خود نشان داده که فوتبال هجومی و رو به جلویی بازی می‌کند و می‌داند که از هر بازی چه می‌خواهد. من خودم یک فصل در تراکتور مربیگری کردم آن‌ها همیشه تیم قابل احترامی هستند و پرسپولیس واقعا کار سختی خواهد داشت، اما اگر مثل دو بازی قبلی باهوش باشند و از فرصت‌های خود استفاده کنند قطعا می‌توانند در تبریز پیروز شوند. بازی بعدی با سپاهان هم که نیاز به گفتن ندارد. جنگ قهرمانی است و باید با تمرکز کامل وارد این بازی شد. من از باشگاه هم می‌خواهم که تیم را در آستانه این دو بازی حمایت کند چون پرسپولیس در مقطع مهمی از فصل قرار دارد و پیروزی در این دو بازی می‌تواند تا حد زیادی تضمین قهرمانی باشد. ضمن اینکه من از آقای درویش هم تشکر می‌کنم و به نظر من در این مدت کارنامه خوبی در مدیریت پرسپولیس داشته و امیدوارم منشأ کارهای بزرگ برای باشگاه باشد.

آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس در ادامه با تمجید از بیرانوند گفت: من دیروز در تمرین با بازیکنان صحبت کردم. همه عالی و با روحیه هستند. به بیرانوند خسته نباشید گفتم و به نظر من یکی از عوامل اصلی قهرمانی یک تیم دروازه‌بان آن تیم هست که بیرانوند همه خصوصیات یک گلر کامل را دارد و به تیم هم روحیه خوبی می‌دهد.

پیوس همچنین با اشاره به نقش داوری‌ها در نتایج این فصل لیگ گفت: زمان ما داوران بزرگی داشتیم که با جان و دل قضاوت می‌کردند و اگر چه اشتباه هم داشتند اما به خاطر امکانات کم قبول می‌کردیم. الان که داوری اینقد پیشرفت کرده ما می‌بینیم تقریبا همه تیم‌ها و مربیان از داوری‌ها ناراضی‌اند. درست است هنوز VAR نیامده ولی کمیته داوران باید هر سازوکاری که لازم است انجام دهد تا قضاوت‌ها بهتر شود. تیم‌ها از ابتدای فصل کلی هزینه و برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند ولی داورانی که تجربه یا تمرکز ندارند خیلی راحت با یک سوت غلط زحمات آن تیم را به باد می‌دهند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به نظر من پرسپولیس خیلی در این زمینه ضرر کرده و آن‌طور که در کارشناسی‌ها دیدم چند بازی مهم را به خاطر داوری از دست داد در صورتی که اشتباهات داوری در آن بازی‌ها چیزی نبود که نیاز به VAR داشته باشد و خطاهای ساده برای یک داور حرفه‌ای بود. به نظر من داوران خوبی داریم که به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود و همین باعث عدم تمرکز آن‌ها می‌شود. مثلا دو، سه بازی آخر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اشتباهاتی علیه پرسپولیس دیدیم که عجیب بود و برای خودم جای سوال داشت. به نظر من این داوران باید روی تجربه و تمرکز خود کار کنند، وگرنه زمان ما داوران در آزادی نمی‌توانستند این‌طوری علیه پرسپولیس سوت بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)