مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت پرسپوليس با اشاره به اين نكته كه پرسپوليس راه درازي تا رسيدن به جايگاه واقعي خود دارد تصريح كرد : پرسپوليس بايد هرچه سريعتر ضعفهاي خود را بپوشاند.

 

 فرشاد پيوس روز دوشنبه افزود : تيم فوتبال پرسپوليس در بازيهاي اخير نقاط ضعف زيادي در حمله و دفاع داشت و اين تيم براي نزديك شدن به جايگاه واقعي خود بايد نسبت به رفع اين مشكلات اقدام نمايد.

وي در خصوص عملكرد حميد استيلي سرمربي پرسپوليس گفت : تركيب فعلي را استيلي ايجاد كرده و انتظار اين است كه وي اين تركيب را در رسيدن به هدف مورد نظر هواداران راهبري كند .

 

وي با اشاره به برد تيم پرسپوليس در برابر تيم داماش گفت: اگرچه برد شيريني بود اما پرسپوليس با اين برد نبايد مغرور شود و از نظر من جايگاه اين تيم به حدي بايد باشد كه برد را نتيجه طبيعي بازي در مقابل هر تيمي بداند و جايگاه خود را در صدر جدول بازيابد.

 

پيشكسوت سابق تيم پرسپوليس تصريح كرد : تيم ما بايد به روزهاي موفق دهه هاي 70 و 60 بازگردد و هواداران اميدوارند كه با حل سريع مشكلات بتوانند انچه توقع دارند را از تيمشان ببينند .

 

وي از سويي ديگر به هواداران توصيه كرد تا صبر داشته باشند و به تيم پرسپوليس فرصت دهند تا جايگاه خود را در حدي كه از اين تيم انتظار مي رود پيدا كند.

 

پيوس در ادامه با اشاره به تعطيلات در پيش روي اين تيم گفت : از نظر من اين تعطيلات براي تيم پرسپوليس معنا ندارد و آنها بايد با استفاده از فرصت به دست آمده تمرينات خود در ادامه دهند و خود را براي ادامه فصل آماده سازند.

 

وي با اشاره برخي حاشيه سازي هاي مخرب در خصوص تيم پرسپوليس گفت: پرسپوليس بايد در حال حاضر تمامي فعاليت خود را بر روي موفقيت و بازيابي خود متمركز كرده و اجازه ندهد هيچ مساله اي اين تيم را به حاشيه ببرد.

 

وي افزود : تنها خواسته هواداران پرسپوليس در روز هاي اخير موفقيت تيم محبوبشان است و مسئولان باشگاه نيز بايد هر چه سريعتر مشكلات را برطرف كنند.

 

وي در خصوص عملكرد سردار رويانيان گفت : رويانيان براي هدايت هرچه بهتر باشگاه بايد وقت بيشتري بر روي آن بگذارد و برنامه هاي دراز مدتي را براي اين تيم تدارك ببيند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)