پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در مراسم معرفی بهترین‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، حق به حقدار رسید اما تیم پرسپولیس مستحق جوایز بیشتری بود.

«فرشاد پیوس» افزود: بازیکنان دیگری از پرسپولیس نیز می‌توانستند در بین بهترین‌های هجدهمین دوره لیگ برتر قرار گیرند. معتقدم «احمد نوراللهی» هافبک خلاق سرخ‌پوشان که در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشت می‌توانست در جمع بهترین‌ها قرار گیرد. البته این بدان معنی نیست که «مهدی کیانی» هافبک سپاهان که این جایزه را گرفت بازیکن کم تاثیری در تیمش بوده است.

وی اظهار داشت: در خط دفاع پرسپولیس نیز تمامی بازیکنان خوب بودند اما اگر به جز «سید جلال حسینی» بازیکن دیگری را قرار بود معرفی کنند به طور حتم آن بازیکن «شجاع خلیل زاده» بود.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که روزگاری نه چندان دور برای تیم محبوبش گلزنی کرده و بارها عنوان آقای گلی رقابت‌های مختلف از جمله لیگ آزادگان را کسب کرده در خصوص بهترین مهاجم لیگ برتر نیز، عنوان کرد: در این بخش ۲ بازیکن با خصوصیات خوب معرفی شدند که من به دلیل کیفیت و هوش بالا در گلزنی به هر ۲ علاقه فراوان دارم و شیوه بازی‌ آنان را می‌پسندم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری به حدی خوب کار کنند که در مراسم معرفی بهترین بازیکنان فصل نوزدهم این عنوان را برای خود و تیم‌شان به ارمغان بیاورند.

پیوس همچنین خاطر نشان کرد: از اینکه بهترین‌های فوتبال ایران را طی مراسم باشکوهی معرفی می‌کنند جای تقدیر دارد اما بهتر است مسئولان برای جلوگیری از هرگونه بی نظمی از قبل وقوع آن را پیش‌بینی کنند تا در جریان برگزاری با مشکل روبه رو نشوند.

فرشاد آقای گل ادامه داد:‌ شنیدم در سالن برگزاری مراسم نیز صندلی‌های زیادی خالی بود که این موضوع برای فوتبال ایران که در آسیا و جهان شناخته شده است بسیار جای تاسف دارد و بهتر بود از پیشکسوتان بیشتری برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)