مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم هاي پيكان قزوين و پرسپوليس تهران با قضاوت سعيد مظفري زاده در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين برگزار شد و شاگردان دایی سومین شکست پیاپی را با نتیجه سنگین دیگر تجربه کردند.

 

تیم های پیکان و پرسپولیس از ساعت 15 شنبه به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان قزوین با سه گل میهمان پرآوازه خود را بدرقه کرد.

 

در نیمه اول پيكان ابتدا در دقيقه 15 عليرضا عباس فرد مهاجم كهنه كار پيكان از اشتباه مدافعان پرسپوليس استفاده كرد و گل نخست اين ديدار را براي پيكان به ارمغان آورد.

 

 

 

اشتباه مدافعان پرسپوليس در اين ديدار بسيار پر تعداد بود و همين اشتباهات باعث شد تا ميثم رضاپور بازيكن اسبق تيم پرسپوليس در دقيقه 27 گل دوم پيكان را به ثمر برساند.

 

در نیمه دوم هم پرسپولیسی ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند که همگی بی ثمر ماند و پیکان روی یک ضدحمله با شوت از راه دور جهانگیر عسگری در دقیقه 90 گل سوم و پایانی مسابقه را به ثمر رساند.

 

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به تياگو و مهدي شيري از پرسپوليس و ميثم رضا‌پور از پيكان كارت زرد نشان داد.

 

ترکیب پرسپولیس: رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، مجتبي شيري، عليرضا محمد( از دقيقه 65 سعيد حلافي)، مازيار زارع، تياگو فراگو( از دقيقه 45 محمد نوري)، مهدي شيري، غلامرضا رضايي، حميد علي عسگر و اشپتيم آرفي( از دقيقه 45 اميرحسين فشنگچي)

سرمربی : علی دایی

 

ابراهيم ميرزاپور، رحمان رضايي، الونگ الونگ، علي قرباني، روح الله سلطاني، محمود پوراسدالله، مصطفي صالحي‌نژاد( از دقيقه 80 مهدي تاجيك)، مجيد خدابنده‌لو، جهانگير عسگري، ميثم رضاپور( از دقيقه 75 حسن اسلامي) و عليرضا عباسفرد

سرمربی : حمید علی دوستی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)