مرجع خبری پرسپولیس ساعت 15:38 : پس از مدت‌ها رایزنی و مذاکره؛ تاپ مولر سرمربی پرسپولیس شد؛ هافمن مربی پرسپولیس

و اما پیگیری خبر ارسالی

مرجع خبری پرسپولیس : همانگونه که انتظار می‌رفت، کلاوس تاپ‌مولر در مقابل خواسته‌های نه چندان جالب مدیران پرسپولیس کوتاه نیامد تا بیش از قبل از فوتبال ایران دور شود

وقتی مدیران پرسپولیس عصر جمعه ‌آن طور محتاطانه و با زیرکی خبر دادند که برای عقد قراردادی 800‌هزار دلاری با تاپ‌مولر به توافق رسیده‌اند مشخص بود که همه‌چیز بیش از یک بازی تکراری نیست. چرا که در دو روز گذشته اصلا مذاکره‌ای میان دو طرف صورت نگرفته بود.

در عوض عباس انصاری‌فرد ظهر امروز و در جلسه‌ای که خارج از ساختمان باشگاه برگزار شد برای چندمین بار پای میز مذاکره با مدیربرنامه‌های تاپ‌مولر نشست تا شانس خودش و پرسپولیس را یک‌‌بار دیگر امتحان کند. شرایط باشگاه همان 800هزار‌دلار و حضور قطعی یک ایرانی در کادر فنی بود. به‌علاوه یک وعده توخالی برای تهیه امکاناتی که مربی آلمانی در مذاکرات اولیه‌اش درخواست کرده بود.

نماینده تاپ‌مولر اما تاکید کرد که این مربی اگرچه به همکاری با یک مربی ایرانی جواب مثبت داده اما در مقابل، خواسته که دو آلمانی هم در کادر‌فنی حضور داشته باشند. او بار دیگر بر تهیه امکاناتی که قبلا خواسته بود تاکید کرد و این را هم گفت که با توجه به امکانات موجود و توقعات باشگاه، مبلغ درخواستی‌اش را هرگز کاهش نخواهد داد. بعد هم گفت که منتظر جواب آخر باشگاه است.

جالب است که در این باره حسین‌ منتظر‌موعود قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس دقایقی بعد از پایان جلسه از توافق نهایی با تاپ‌مولر خبر داد. حال آنکه مسعود رضا مدیربرنامه‌های کلاوس تاپ‌مولر می‌گوید هیچ توافقی صورت نگرفته: “شرایط مالی تاپ‌مولر و امکانات مورد‌نظر او با آنچه باشگاه می‌خواهد خیلی تفاوت دارد و نمی‌دانم روی چه اصلی گفته‌اند توافق کامل صورت گرفته. مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده و می‌توانم بگویم احتمال این همکاری 50‌درصد است. ما شرایط را گفته‌ایم و منتظر تصمیم نهایی با شگاه هستیم.”

آنچه قطعی به نظر می‌رسد اینکه همکاری پرسپولیس‌-‌ تاپ‌مولر را قبل از آغاز، باید تمام شده دانست. شاید فصل تازه داستان هزار و یک شب سرمربی پرسپولیس از امروز با نام‌های تازه ادامه یابد. شاید هم لوکا پروزوویچ دوباره بشود “گزینه برتر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)