این روزها یک اتفاق جالب به راه افتاده که خودتون بهتر می دونید ، چالش آب و یخ و معمولا کسانی که این عمل را انجام می دهند عده ی دیگری را به این چالش دعوت می کنند !

بازی های ضعیف پرسپولیس در 5 هفته گذشته لیگ برتر ، عدم نتیجه گیری و کیفیت پایین پرسپولیس در این چند هفته ، همه و همه دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس با چالش جدیدی رو به روی شوند ، چالشی نه از نوع آب و یخ بلکه از نوع و سبک علی دایی ؛ هوادار بیچاره ای که در گرمای تابستانی برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم رفته و در این وانفسای اقتصادی هزینه ای را بر خود وارد نموده تا حداقل یک بازی زیبا از تیمش ببیند ، پس از 90 دقیقه ، سرخورده ، سرافکنده و نا امید پس از تماشای یک بازی کسل کننده به خانه باز می گردد تا پای خبر شبانگاهی بهانه های واهی سرمربی تیمش را بشنود و حسرتش صد چندان شود و قطعا به خود بگوید " خود کرده را تدبیر نیست " !

 

جناب آقای دایی که به خیال خام خود ، خود را الکس فرگوسن فوتبال ما می دانید سوالاتی ذهن من هوادار را مشوش می کند که تمایل دارم چنانچه به وقت آزادی دست یافتید و فارغ از دعواهایتان با آقای مایلی کهن ؛ کاشانی ، رویانیان ، دادکان ، خوردبین ، پروین ، عابدزاده ، استیلی ، کریمی ، کفاشیان ، عسگری ، شیث رضایی ، ایمان مبعلی ، سیاسی ، گودرزی ، محمود احمدی نژاد و …  آن را مطالعه نمودید پاسخ آنها را در رسانه ای یا پیامی بیان نمایید !

 

1 – آقای علی دایی همانطور که بارها فرموده اید فوتبال آلمان را به عنوان یک نمونه صحیح و سالم از فوتبال مدرن قبول دارید ، در فوتبال آلمان معیار انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال بایرن مونیخ ، دورتمند و … چگونه است ؟ آیا میشایل بالاک یا الیور کان می توانند به سرعت سرمربی یکی از این تیم ها شوند ؟

 

2 – اگر امروز شما به آلمان بروید ، طبق قوانین و مقررات آن فدراسیون در کدام باشگاه می توانید سرمربیگری کنید ؟

 

3 – در فوتبال آلمان نسبت قرارداد سرمربی و بازیکنان چگونه است ؟

به طور مثال اگر پیام صادقیان را با فرانک ریبری ( بهترین بازیکن هر تیم ) در نظر بگیریم و نسبت قرار داد آقای گواردیولا و ریبری و قرارداد صادقیان و علی دایی چگونه است ؟ و چگونه باید باشد ؟

 

4 – شما خودتان را در سطح کدامیک از مربیان دنیا می داید ؟ مبلغ قرار داد شما در فصل جاری 700 هزار دلار است !

 

5 – به نظر شما اگر شخص دیگری به جای شما روی نیمکت پرسپولیس بود ، این تیم نمی توانست 5 امتیاز را کسب کند ؟

 

6 – در 5 هفته گذشته نه تنها هیچ گلی در جریان بازی توسط پرسپولیس به ثمر نرسیده است بلکه موقعیت چندانی هم ایجاد نشده است و این در حالی است که تیم های دیگر که حتی از نظر بازیکن در سطح پایین تری هستند آمار بهتری دارند ! کادر فنی پرسپولیس را چقدر در این وضعیت موثر می دانید ؟

 

7 – پس از اعلام لیست قرارداد همه باشگاه ها به وضوح مشخص است که باشگاه پرسپولیس یکی از 3 یا 4 باشگاه پر هزینه لیگ جاری بوده است ! آیا از نظر شما ، پرسپولیس در حد و اندازه تیمی که بتواند در رتبه بالاتری قرار بگیرد بسته نشده و امکاناتش را ندارد ؟ یعنی پرسپولیس نمی توانید به عنوان 4 تیم اول باشد ؟

 

8 – آیا به نظر شما اگر باشگاه پرسپولیس همچون باشگاه های دیگر یک کادرفنی ارزانتر را انتخاب می نمود و در عوض 1 یا 2 بازیکن می گرفت بهتر نبود ؟

 

9 – آقای دایی همانطور که می دانید پرسپولیس برای کادر فنیش بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه نموده است ! آیا به نظر شما نباید از چنین کادر فنی قوی توقع داشته باشد که با بازیکنانی در سطحی پایین تر نتیجه بهتری بگیرد ؟ اگر اینگونه نیست پس چرا باید برای کادر فنی این مقدار هزینه نمود ؟

 

10 – شما تا کنون یکی از بازی های پرسپولیس را دوباره مشاهده نموده اید ؟

 

11 – دلیل استفاده از 2 مهاجم هدف به صورت همزمان چیست ؟

 

12 – آیا هوادارانی که در هفته پنجم شما را هو کردند با هوادارانی که در زمان آقای استیلی در دقیقه 40 بازی ملوان شعار علی دایی سر می دادند یکی هستند ؟؟

 

13 – فرمودید که بازیکنانی که از پرسپولیس جداشده اند نقش مهمی در نتایج تیم دارند ، آیا جدا شدن 2 بازیکن  ( جلال حسینی و خلعتبری ) آنقدر تاثیر گذار است ؟ پس نقش سرمربی و کادر فنی چیست و در صورتی که همه عوامل را بازیکنان تشکیل می دهند چه نیازی به کادر فنی است ؟ توضیح دهیم که آقای پولادی در فصل گذشته برای پرسپولیس 3 یا 4 هفته بازی کرد و خلعتبری هم تمام فصل در اختیار نبود .

 

14 – آقای دایی تیم این فصل را چه کسی بسته است ؟ و مسئولیت شما در قبال نتایج این تیم چقدر است ؟

 

15 – در چه شرایطی شما استعفا خواهید داد ؟

 

شما هوادار عزیز را به چالش آب و یخ دیگری در شنبه 8 شهریور دعوت می کنم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)