مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: امیر عابدینی بزرگ تیم داماش به حساب می‌آید و اگر در امور فنی دخالت نکند اشتباه کرده است.

افشین چاووشی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار روز جمعه داماش گیلان مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی خاصی داریم چون هر بازیکنی مقابل پرسپولیس و استقلال با انگیزه خاصی بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه در این هفته روی نقاط و ضعف تیم پرسپولیس کار کرده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تیم کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم. پرسپولیس در خانه خود بازی می‌کند ولی داماش هم تیم دست‌ و پا بسته‌ای نیست.

مهاجم داماش تصریح کرد: مقابل تیم‌های بزرگ به خصوص پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کنیم و هیچ‌وقت مقابل آنها تیم دست‌وپا بسته‌ای نشان نداده‌ایم. داماش متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و مطمئن باشید اگر نتوانیم 3 امتیاز را بگیریم یک امتیاز را می‌گیریم.

چاووشی در مورد اینکه پرسپولیس همه بازی‌های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: این مسئله را قبول دارم که پرسپولیس نتایج خوبی در زمین خود گرفته ولی باز هم تاکید می‌کنم ما برای گرفتن نتیجه به تهران می‌آییم. درست است که پرسپولیس مربی و بازیکنان خوبی دارد ولی اختلاف امتیاز داماش و پرسپولیس تنها 7 امتیاز است.

وی در خصوص مشکلات مالی داماش خاطرنشان کرد:  مشکلات مالی ما هنوز حل نشده و در حالی که قرار بود هفته به هفته به بازیکنان پول دهند اما یک ماه است که پولی دریافت نکرده‌ایم. تاکنون هم به خاطر امیر عابدینی حرفی نزده‌ایم ولی خیلی گرفتار هستیم و بازیکنان خیلی صبر کرده‌اند. خود من از 3 سال گذشته طلب دارم. اگر مشکلات مالی وجود نداشت بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم.

مهاجم داماش درباره اینکه گفته می‌شود عابدینی در امور فنی داماش دخالت می‌کند، گفت: عابدینی علاوه بر مدیرعامل باشگاه، مشاور فنی تیم داماش هم است. او بزرگ تیم داماش به حساب می‌آید و به نظرم اگر در امور فنی دخالت نکند اشتباه کرده است.

چاووشی اضافه کرد: شاید عابدینی در ترکیب تیم دخالت نکند ولی پیشنهادات خود را می‌دهد. مشاوره‌های او در برخی مواقع درست بوده و مربی اشتباه کرده است. برخی درباره این موضوع شلوغ می‌کنند، در حالی که عابدینی به عنوان مشاور و بزرگ تیم حق دخالت را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)