چهارشنبه 16 اردیبهشت (21:57)

مرجع خبری پرسپولیس  : در بحبوحه فحاشی‌ها، اخراج‌ها، اتمام تبانی و دوپینگ، درگیری‌های فیزیکی، شکست‌های پیاپی در رقابت‌های بین‌المللی و جوانمردی از نوع جلالی که سر جمع سردرگمی فوتبال ایران را نشان می‌دهد، پرسپولیس به دور از این غوغا با چراغ خاموش حرکت می‌کند.
 
درست مثل دو فصل گذشته که البته دو کارنامه کاملاً متفاوت از آن برجا مانده است، پرسپولیسی‌ها دست و دل‌بازانه به پای میز مذاکره با بهترین بازیکنان داخلی و خارجی فوتبال ایران می‌روند و جالب اینکه این بار نه فقط گوی سبقت را از رقبا ربوده‌اند، بلکه آنقدر سریع و زود به این کار اقدام کردند که همه جا خوردند.

خبرها بیانگر آن است که پرسپولیس با حدود پانزده بازیکن مذاکره داشته و تاکنون علاوه بر آنکه موفق به عقد قرارداد داخلی با سه بازیکن شده، با سه بازیکن دیگر نیز که گویا تیم‌هایشان درگیر مسابقات حذفی و لیگ قهرمانان آسیاست، به توافق کامل رسیده و عقد قرارداد با آنان را موکول به اتمام این مسابقات کرده است.

در این ارتباط شنیده می‌شود، از این جمع حتی یکی از بازیکنان اسم و رسم دار داخلی حاضر است تا با عقد یک قرارداد صوری با یکی از تیم‌های لیگ استانی تهران به صورت قرضی به پرسپولیس بپیوندد تا سهمیه لیگ برتری این تیم را پر نکند.

تمام این کامیابی‌های پرسپولیس در چند روز اخیر در حالی اتفاق می‌افتد که میان مدیران این تیم بر سر اینکه چه کسی باید نقش اول را در فصل نقل و انتقالات ایفا کند، اختلاف وجود دارد، اما عباس انصاری فرد مدیرعامل این تیم با علم به اینکه اگر موفق عمل کند کسی نخواهد توانست مانع از ادامه عمل او باشد، بی اعتنا به بعضی مخالف خوانی‌ها راه خود را دنبال می‌کند.

نکته جالب در این میان اظهار عقیده نلووینگادا سرمربی پرسپولیس است که گفته جذب بازیکنان جدید بدون توجه به نظر وی انجام شده است که این حرف سرمربی را، گروهی حرف مدیر برنامه‌های وی تلقی می‌کنند که خواهان سهم برای آوردن بازیکن به پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است، فصلی که برای پرسپولیس بسیار زود آغاز شده و به نظر می‌رسد که اگر با همین سرعت پیش برود، بسیار زود هم به پایان خواهد رسید.

گفته می‌شود، طبق فهرستی که پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکنان جدید در دست دارند، پست‌های خالی و ضعیف و یارانی که مناسب بازی در آن پست هستند، به خوبی تنظیم شده است و به اصطلاح، پرسپولیس هر چند که با چراغ خاموش حرکت خود را آغاز کرده تا رقبا را هوشیار نکند، اما خریدهایش با برنامه‌ای روشن انجام می‌شود.

 
پرسپولیسی‌ها طبق این برنامه بیشتر به فکر سازماندهی مجدد دفاع خود هستند. یک دروازه‌بان و چهار مدافع برای چهار پست خط دفاع، اولویت اول پرسپولیس است. سپس به جذب یک هافبک راست و یک هافبک میانی دفاعی می‌پردازند. پرونده خط حمله از نظر پرسپولیسی‌ها بسته شده است. پرسپولیس تاکنون با میثم بائو، آرفی و میرقربانی قرارداد داخلی بسته است. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)