ارتباط انتقال انصاري‌فرد و حفظ شماره 7

مرجع خبری پرسپولیس : طبيعي است كه در ليست مازاد پرسپوليس نام بازيكناني به قراردادشان به پايان رسيده، نباشد پس بنابر اين از نديدن نام ميثم بائو يا هوار ملامحمد نبايد زياد هم تعجب كرد.


ليست مازاد مخصوص بازيكناني است كه با باشگاه قرارداد دارند و حالا كه سرمربي آنها را نمي‌خواهد بايد به تيم ديگري بروند تا از قبل بابت حق صدور رضايتنامه آنها پولي هم نصيب پرسپوليس شود و حبيب كاشاني سر حرفش مبني بر درآمدزايي 5 ميلياردي بماند!


بااين حال براي خيلي‌ها عجيب بود كه چطور نام محمد پروين در ليست مازاد نيست؛ پروين يك سال ديگر قرارداد دارد و مي‌گويد علي دايي هم او را نمي‌خواهد (كه اگر مي‌خواست حداقل از او استفاده مي‌كرد)

 

اما عباس عليپور مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در مورد محمد پروين مي‌گويد:


 

«علي دايي ايشان را مي‌خواهد اما پروين خودش اعلام كرده بود كه پيشنهاد دارد و مي‌خواهد برود. باشگاه هم در سايت رسمي‌اش اعلام كرد اگر پيشنهاد دارد باشگاهش را اعلام كند تا از طريق رضايتنامه‌اش مبلغي نصيب پرسپوليس شود.» با اين حساب هنوز خبري از محمد پروين نيست، ديروز پروين قصد مصاحبه نداشت اما گويا به يكي از دوستانش گفته هر طور شده رضايتنامه‌ام را مي‌گيرم تا بروم.»


از قرار معلوم باشگاه پرسپوليس مثل مجتبي شيري از باشگاه متقاضي پروين هم براي رضايتنامه تقاضاي 300 ميليون تومان كرده اما پروين كوچك بايد دنبال تيم متمولي باشد كه فقط بابت رضايتنامه حاضر به پرداخت چنين مبلغي شود وگرنه شماره 7 قرمزها بايد پيه يك سال همكاري ديگر با علي دايي را به تن بمالد.



از طرفي اينكه چرا باشگاه پرسپوليس محمد پروين را نگه داشته مي‌تواند دليل ديگري داشته باشد، سامان آقازماني، محمد پروين، عليرضا حقيقي و اميرحسين فشنگچي در ليست زير 23 سال باشگاه قرار دارند و قرار بود كريم انصاري‌فرد جاي پروين را در اين ليست 4 نفره بگيرد اما حالا كه انتقال مهاجم سايپا منتفي شده، پرسپوليس پروين را هم نگه داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)