مرجع خبری پرسپولیس : براي تيمي كه از پنج بازي اخيرش تنها سه امتياز گرفته نمي‌توان هورا كشيد. اين اتفاقي است كه براي قرمزهاي پايتخت افتاده تا صدرنشين ليگ دهم تا پايان هفته ششم، در پايان هفته يازدهم به نزديكي‌هاي ميانه جدول سقوط كند.

 

پرسپوليس بد نتيجه مي‌گيرد و مخصوصا در دقايق پاياني برد خود را با تساوي و تساوي‌هايش را با باخت عوض مي‌كند ولي در اين ميان يك شائبه قوي بين طرفداران اين تيم به وجود آمده كه فضاي داوري به صورت تعمدي عليه تيم محبوبشان است.

 

در واقع بعد از جنگ علني شده علي دايي با فدراسيون فوتبال كه با ارايه اسناد و مدارك، فضاي عمومي به نفع سرمربي سابق تيم ملي شده حتي يك بار هم پرسپوليس از اشتباهات داوري كه گفته مي‌شود جزيي از فوتبال است، سود نبرده است و جالب اينجاست كه در تمام تصميمات انضباطي هم ذره‌اي اغماض يا به قول آقايان رأفت شامل حال اين تيم نشده است و در عوض تا دلتان بخواهد اشتباهات داوري بر عليه اين تيم صورت گرفته است.

 

 

 

در مسابقه با ملوان عزيزان روشندل هم مي‌توانستند تشخيص دهند كه دو پنالتي مسلم پرسپوليس توسط داور گرفته نشده و به رغم تاكيد كارشناسان بر صحيح بودن پنالتي‌ها و سكوت مسعود عنايت كه همواره حق را به داورانش مي‌دهد، باز هم خداداد افشاريان با سماجتي مثال‌زدني رودرروي ميليون‌ها بيننده تلويزيون اعلام كرد كه هيچ پنالتي اتفاق نيفتاده

 

و بالاخره در داربي هم گل صددرصد سالم پرسپوليس آن هم در دقيقه 6 آفسايد اعلام مي‌شود تا در نهايت قرمزها بعد از پنج سال مقابل رقيب سنتي خود شكست بخورند! به هرحال همچنان باور داريم كه اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است و نيازي هم به پاسخگويي مسوولان فدراسيون فوتبال نيست چون جواب منفي‌شان مبني بر تعمدي نبودن اين قضايا از همين حالا مشخص است ولي به هرحال اين شائبه نزد طرفداران پرسپوليس وجود دارد و تعدادي از آنها هم ديروز پس از مسابقه اين قضيه را مطرح كردند و ما هم پاسخي جز «اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است» نداشتيم!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)