مرجع خبری پرسپولیس : پس از گذشت چند روز باخبر شديم كه كريمي حتي در شب تولدش نيز مهمان دوستان ديگرش بوده و تمام وقتش را صرف گپ و گفت با آنها كرده است.


ليل غيبت علي كريمي در جشن تولد كوچكي كه دوستانش براي او در نظر گرفته بودند، بالاخره مشخص شد. در حالي كه تعدادي از دوستان نزديك علي كريمي او را براي صرف شام دعوت كرده بودند، جادوگر بدون توجه به همه چيز، از آنها عذرخواهي كرد و در اين مراسم كوچك جشن تولد شركت نكرد.

صحبت نكردن كريمي در مورد بعضي از مسايل و خصوصيات عجيب اخلاقي او باعث شد تا دليل غيبت كريمي در مراسم آن شب روشن نشود، ولي پس از گذشت چند روز باخبر شديم كه كريمي حتي در شب تولدش نيز مهمان دوستان ديگرش بوده و تمام وقتش را صرف گپ و گفت با آنها كرده است.

 

شنيده‌ها حكايت از آن داشت كه كريمي حتي در شب تولدش نيز همراه تعدادي از ايتام بوده و تمام وقت خود را صرف آنها كرده است،

 

در مورد این موضوع اتفاقات مشابه دیگری نیز در گذشته افتاده و جادوگر قبلا هم به دیدار ایتام رفته است. تصویر یکی از این دیدارها را می توانید در زیر ببینید که به وسیله دوربین تلفن همراه مخفیانه توسط عکاس گرفته شده است.

 

 

خصوصيات قابل توجه و دوست‌داشتني علي كريمي باعث شده تا او هرگز در مورد چنين مسايلي صحبت نكند و شايد به همين دليل است كه هميشه اين مسايل براي دوستداران كريمي جالب بوده است. نكته قابل توجه ديگر اين است كه دوستداران علي كريمي اين روزها مي‌كوشند تا با راي دادن به جادوگر در سايت www.iffhs.de او را به عنوان محبوب‌ترين بازيكن جهان انتخاب كنند.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)