قرار بود پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تراکتور قرار بگیرد که تیم تبریزی به بهانه داشتن بازیکن کُرونایی از انجام این بازی به رغم توافق قبلی عذر خواست!

چندی پیش طبق اطلاع رسانی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و با اعلام یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت قبل از سفر به تاجیکستان و دیدار برابر استقلال، نماینده این کشور در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سه بازی دوستانه را در برنامه داشتند. تیم استقلال تاجیکستان این روزها در کوران مسابقات لیگ‌شان است و اتفاقا با نتایج خوبی که کسب کرده انگیزه مضاعفی نیز برای صعود به مراحل بالاتر آسیا دارد.

سرخ‌ها نیز برای این‌که از شرایط مسابقه دور نمانند و بتوانند در همین مدت محدود به آمادگی و هماهنگی نسبی با ترکیب جدید خود برسند سه بازی داخلی، برابر تیم ملی دانشجویان و دو بازی متوالی با تیم تراکتور تبریز که در مرحله یک هشتم باید به مصاف النصر برود در دستور کار خود قرار داد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره برنامه های پیش رو برای آماده سازی تیمش گفته بود: شنبه یک بازی دوستانه با تیم ملی دانشجویان داریم و سپس دو بازی تدارکاتی دیگر با تراکتور پیش بینی شده که فکر می کنم روزهای دهم و شانزدهم یا یازدهم و هفدهم برگزار می شود. سعی می کنیم با بازی تدارکاتی خوب، به مصاف استقلال تاجیکستان برویم.

دیدار با تیم ملی دانشجویان بدون ملی پوشان برگزار و پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

دو بازی دوستانه دیگر برابر تراکتور اما با تماس تیم تبریزی لغو شد. تراکتوری ها در جواب تماس همتای تهرانی خود مدعی شده اند به دلیل ابتلای چند بازیکن خود قادر به انجام بازی دوستانه با پرسپولیس نیستند.

این درحالیست که دو دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر تراکتور به دو دلیل دیگر لغو شده است؛

اول آن که حاشیه سازی های که در دو روز اخیر برای تراکتور به وجود آمده است باعث شد تا تیم تبریزی این بازی دوستانه را لغو کند. انتشار فایل صوتی مذاکره اکبر ایمانی در دفتر باشگاه با نظمی مدیرعامل و فراز کمالوند سرمربی تراکتور سرو صدای زیادی به پا کرد.

دوم اما شنیدیم مالک باشگاه تراکتور که بیشترین اختلافات و درگیری های رسانه ای را در سال های اخیر با تیم پرسپولیس داشته چندان موافق برگزاری بازی دوستانه آن هم در این شرایط نبوده است.

ناگفته نماند یحیی گل محمدی پس از لغو بازی دوستانه با تراکتور از سرناچاری مجبور شد با امیدهای پرسپولیس دیداری تدارکاتی انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)