شاهدان عینی این اتفاق  اعلام کردند این مانچینی بود که درگیری را آغاز کرد و بالوتلی در این مورد بی تقصیر بود.

 گل؛ در حالی که باشگاه منچسترسیتی قصد دارد تحقیقاتی در مورد درگیری روز گذشته بالوتلی و مانچینی را آغاز کند، رسانه های انگلیسی ادعا کردند که در واقع این سرمربی سیتی بود که عامل اصلی اتفاقات تاسف بار روز گذشته در تمرینات این تیم بود.

روز گذشته عکس هایی از تمرین منچسترسیتی منتشر شد که در آن مانچینی و بالوتلی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و اگر وساطت سایر اعضای کادر فنی نبود، ممکن بود اتفاقات بدتری رخ بدهد.

شاهدان عینی این اتفاق  اعلام کردند این مانچینی بود که درگیری را آغاز کرد و بالوتلی در این مورد بی تقصیر بود.

بالوتلی بعد از چند روز بیماری و غیبت در تمرینات سیتی، به تازگی به جمع هم تیمی هایش اضافه شده بود اما مانچینی در طول تمرینات روز گذشته بارها او را خطاب قرار داده و از عملکردش انتقاد کرد و همین مسئله در نهایت موجب عصبانیت هر دو و درگیری شد.

اما نقطه اوج ماجرا زمانی بود که بالوتلی روی پای اسکات سینکلر تکل زد و در این لحظه بود که مانچینی به سمت سوپر ماریو رفت و تلاش کرد تا شخصا او را از زمین بیرون بیندازد. او در حالی که یقه بالوتلی را گرفته بود و جملاتی به ایتالیایی و انگلیسی به زبان می آورد، سعی داشت مهاجم دردسرساز تیمش را به رختکن بفرستد.  

در حالی که بازیکنان سیتی بهت زده به اتفاقات نگاه می کردند، بالوتلی سعی کرد خود را از چنگ سرمربی تیمش نجات بدهد اما پافشاری مانچینی موجب شد تا در نهایت برایان کید، کمک مربی و ماسیمو باتارا، مربی دروازه بان های باشگاه، مجبور به مداخله شوند.

عکاسانی که در تمرین دیروز حضور داشتند، بلافاصله عکس ها را مخابره کردند تا این اتفاق به صدر اخبار فوتبال جزیره راه پیدا کند.

بعد از این اتفاق، بالوتلی که از این اتفاق بسیار ناراحت شده بود، با بنتلی گران قیمتش مجموعه تمرینی کارینگتون را ترک کرد.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی  گفت:" بازیکنان نمی توانستند چیزی که می بینند را باور کنند. مانچینی کاملا غیرقابل مهار شده بود و بالوتلی نیز به اندازه هم تیمی هایش شوکه شده بود."

هرچند مانچینی در مصاحبه هایش بارها از علاقه اش به بالوتلی صحبت کرده بود و تاکید کرده بود که این بازیکن سیتی را ترک نخواهد کرد اما این اتفاق می تواند سرنوشت دیگری برای سوپر ماریو رقم بزند.

 روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، درگیری روز گذشته اش با ماریو بالوتلی را کم اهمیت دانست.

مانچینی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ماریو یک تکل روی پای هم تیمی اش زد؛ تکلی که من ترجیح می دهم او در بازی بزند، نه روی پای هم تیمی اش.

من از او خواستم زمین را ترک کند و او امتناع کرد؛ به همین دلیل من تصمیم گرفتم او را از زمین خارج کنم. جریان فقط همین بود و هیچ اتفاق دیگری رخ نداد.

هیچ حرفی بین من و ماریو رد و بدل نشد و نظر من هم در مورد او تغییر نکرده است. چنین اتفاقاتی همیشه ممکن است رخ دهد.

آیا او شانس دیگری در سیتی خواهد داشت؟ تا وقتی که ببینم او تلاش می کند تا بهتر شود و برای باشگاه، بیشترین تلاش را انجام می دهد، 100 درصد به او شانس خواهم داد."

این اولین بار نیست که مانچینی و بالوتلی با هم درگیر می شوند و مانچو تایید کرد که به خاطر رفتار این بازیکن، کنترلش را از دست داده است.

" بله، برای دو ثانیه، کنترلم را از دست دادم. اما بعدش همه چیز آرام شد. او نمی خواست زمین را ترک کند اما درگیری ای هم نبود."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)