با مشاهده بازی پرسپولیس برابر راه آهن این سوال پیش می آید که چرا مهدی مهدوی کیا در این بازی فرصت رفتن درون میدان را پیدا نکرد؟

 گل پرسپولیس عصر امروز اولین شکست خود در دور برگشت لیگ برتر را برابر راه آهن تحمل کرد و این باخت درحالی رقم خورد که به گفته یحیی گل محمدی تیمش تغییر سیستم داده بود ولی در روزی که حسین خاهینی و مارکو پروویچ اصلا در فهرست تیم نبودند و علی کریمی هم همچنان به دلیل مصدومیت دور از میدان بود، بازهم به مهدی مهدوی کیا بازی نرسید.

البته اگر پرسپولیس خوب بازی می کرد و همه چیز طبق روال پیش می رفت حتی درصورت گل نزدن تیم بازهم چنین سوالی را نمی پرسیدیم ولی برای یک لحظه بازی را بعد از گل راه آهن دوباره در ذهن خود مجسم کنید؛ سیستم حملات قرمزها "هنگ" کرده است، با ورود قاضی به میدان به جای نوروزی میانگین قدی خط حمله بالاتر رفته ، محمد نوری هم از زمین بیرون رفته تا تتمه حملات عمقی پرسپولیس هم ته بکشد و بالاخره اینکه محمد رضا خانزاده که الحق مدافع میانی خوبی هست محض رضای خدا یک سانتر خوب هم نمی کند و توپ هایش یا به پرچم کرنر جناح مخالف اصابت می کند یا پشت تابلوهای تبلیغاتی فرود می آید! حال یک فلاش بک مختصر هم به بازی رفت بزنید و به یاد بیاورید که همین راه آهن با دو سانتر دقایق ابتدایی مهدی مهدوی کیا و ضربان نوروزی و حسینی 2 – صفر به پرسپولیس باخت. حال آیا برای شما این سوال پیش نمی آید که چرا مهدی مهدوی کیا حداقل در 10 دقیقه پایانی این بازی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)