در ارسال پرونده‌های مربیان اسبق به CAS دقیقا همان اشتباهی رخ داده که در واریز پول به حساب مارکو اتفاق افتاده و جالب است که مدیران باشگاه از اشتباهات خود درس هم نمی‌گیرند و آن را به دفعات تکرار می‌کنند.

به نقل از فرهیختگان، سرخ‌ها حتی زمانی که تصمیم گرفتند کل طلب ۱۲۱ هزار یورویی مارکو را بپردازند هم مبلغ هزار یورو کمتر به حساب او واریز کرده‌اند تا این پرونده هم همچنان مفتوحه باقی بماند.

هیچ‌وقت مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس به‌صورت شفاف به هواداران تیم‌شان نگفتند که چرا پرونده‌شان درخصوص مربیان کروات در CAS پذیرفته نشد و کمتر خودشان را وارد این بحث می‌کردند. در ارسال پرونده‌های مربیان اسبق به CAS دقیقا همان اشتباهی رخ داده که در واریز پول به حساب مارکو اتفاق افتاده و جالب است که مدیران باشگاه از اشتباهات خود درس هم نمی‌گیرند و آن را به دفعات تکرار می‌کنند.

سرخ‌ها برای ارسال پرونده‌هایشان به CASباید مبلغی را به حساب این دادگاه ورزشی واریز می‌کردند تا پرونده‌هایشان پذیرفته شود. آنها هم این کار را به یک صراف واسطه سپردند و کل مبلغی را که باید به حساب CAS واریز می‌شد دراختیار این فرد قرار دادند اما اشتباه محاسباتی سرخ‌ها در حق‌الزحمه فرد کارگزار باعث می‌شود مبلغ کمتری به حساب دادگاه عالی ورزش واریز شود و بعد از پایان مهلت اعتراض پرونده‌ها به باشگاه برگشت بخورد و حتی به باشگاه پرسپولیس این فرصت را ندهند که کسری مبلغ را جبران کنند.

حالا مدیران پرسپولیس که می‌توانستند حداقل ۴، ۵ ماه دیگر فرصت داشته باشند تا برای تهیه پول مربیان اسبق خود اقدام کنند، باید در این اوضاع و احوال درگیر موضوعاتی باشند که به تیم مربوط نیست.

پرونده مارکو در فیفا همچنان گشوده است اما اینکه این پرونده به‌خاطر فقط هزار یورو بسته نشده موضوعی است که تاسف اهالی فوتبال و هواداران این باشگاه را در پی داشته است.

اما اینکه واقعا باشگاه پرسپولیس ۱۰۰۰ یورو نداشته که بتواند حداقل یکی از ۴ پرونده مربیان کروات خود را ببندد، سوالی است که شاید در ذهن هر مخاطبی نقش ببندد. به همین منظور با یکی از مدیران پرسپولیس هم‌کلام شدیم که دلیل این اتفاق را بدانیم. این مدیر که نمی‌خواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: «این مشکل هزار یورویی که شما به آن اشاره کردید درست است اما دلیلش این نیست که در باشگاه پرسپولیس هزار یورو وجود نداشته باشد. این اتفاق به‌دلیل مشکلاتی بود که در تبدیل ریال به یورو به وجود آمد و درحقیقت یک مشکل محاسباتی بوده که درحال برطرف کردن آن هستیم. ظرف دیروز و امروز به‌دنبال آن بودیم که این مبلغ را هم به حساب مارکو واریز کنیم تا این مشکل هم حل شده و پرونده مختومه شود و امیدواریم که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)