سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس شانس‌های خوبی برای گل زدن داشتیم، ولی نتوانستیم استفاده کنیم.

ایگور چرفچنکو پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. ما شانس‌های خوبی برای گل زدن داشتیم، ولی نتوانستیم استفاده کنیم. سه مسابقه دیگر در پیش است، اما تیم من می‌تواند از پس کارهای بزرگ بر بیاید و دو هفته دیگر بازی با پرسپولیس را در تاجیکستان در پیش داریم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «گفتید منتظر پرسپولیس هستید که به تاجیکستان بیاید. آیا منتظر انتقام گرفتن از این تیم هستید؟»، گفت: منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستیم. مردم ما در تاجیکستان میهمان‌نواز هستند، اما آنچه در طول بازی می‌گذرد در میدان مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در مورد اینکه تیمش پس از خراب کردن پنالتی به‌هم ریخت، تصریح کرد: فوتبال همین است و همه توپ‌های داخل محوطه جریمه نباید تبدیل به گل شوند. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که وضعیت روحی و روانی خودشان را حفظ کنند.

چرفچنکو در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه عملکرد وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی را در ترکیب پرسپولیس چطور دیده است، خاطر نشان کرد: من تمرکزم روی بازیکنان خودم بودم. بهتر است درباره عملکرد این بازیکن از سرمربی پرسپولیس سؤال کنید.

ژوزف اوکورو بازیکن استقلال تاجیکستان هم در نشست خبری گفت: ما می‌توانستیم نمایش بهتری از این داشته باشیم، اما تلاش می‌کنیم در بازی برگشت برابر پرسپولیس به پیروزی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)