پرسپولیس نیوز : پزشک پرسپولیس با اعلام اینکه دوسال بدون هیچ مشکلی با دایی و همکارانش کار کرده، گفت: باعث افتخارم است به پرسپولیس و کادرفنی جدید خدمت کنم.

وجیه الله چشمه سری در خصوص وضعیت حضور خود در تیم پرسپولیس، در فصل آینده ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمانی که علی دایی در سایپا حضور داشت، من به مدت دو سال با وی و همکارانش در کادر فنی سایپا همکاری کردم که در آن زمان هیچ مشکلی بین ما وجود نداشت. در حال حاضر یکسری کارهای اولیه را برای انجام تست پزشکی از بازیکنان جدید که به تیم پیوسته اند انجام داده ایم.

وی در همین خصوص افزود: هنوز مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری ما با باشگا پرسپولیس چیزی اعلام نکرده اند اما اگر خواهان ادامه همکاری با ما باشند از این موضوع خوشحال خواهیم شد و  افتخار می کنم در خدمت پرسپولیس و کادر فنی جدید تیم باشم.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص اظهار نظر اخیر مهرداد پولادی مبنی بر اینکه اظهارات پزشکی کادر پزشکی باعث تشدید و طولانی شدن مصدومیت من شد، گفت: فعلا صلاح نیست که در این خصوص صحبت کنم و جواب پولادی را بدهم اما مطمئن باشید اگر لازم باشد با ذکر دلایل و مدارک به طور دقیق در خصوص این موضوع صحبت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)