درحالیکه چهار هفته از رقابتهای لیگ برتر سپری شده است، سه داور و چندین کمک داور برای کسب مجوز قضاوت در این مسابقات فردا چهارشنبه در تست داوری شرکت می‌کنند.

به گزارش مهر، درحاشیه برگزاری نخستین مرحله از کلاس داوران رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه از داورانی که به دلایل مختلف با شرکت نکردن در تست داوری فرصت قضاوت در 5 هفته نخست رقابتهای لیگ برتر را بدست نیاوردند، تست گرفته می‌شود.

نام محسن ترکی، یدالله جهانبازی و البرز حاجی‌پور در بین داوران و سجادی طوری، سلیمانی‌نژاد و … در بین کمک‌ داورانی که اجازه حضور در این تست را بدست آورده‌اند، دیده می‌شود. اگر این داوران عملکرد موفقیت آمیزی در تست روز چهارشنبه داشته باشند، از هفته ششم می‌توانند در رقابتهای لیگ برتر قضاوت کنند.

منطقه اول کلاس داوران لیگ دسته اول با حضور 90 داور و کمک داور به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود. فریدون اصفهانیان رئیس و مسعود مرادی عضو کمیته داوران در این کلاس تدریس می‌کنند. منطقه دوم و سوم این کلاس شهریورماه در استان‌های تهران و کرمان انجام خواهد شد.

 

به گزارش پرسپولیس نیوز تماشاگران گسترش فولاد در اولین بازی لیگ برتر این تیم برابر استقلال شعار می دادند «محسن ترکی برگرد به تیمت..» که در نوع خود جالب بود. باید دید فردا چه اتفاقی می افتد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)