روایت روزنامه پرسپولیس از پشت پرده اتفاقات تبریز

مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری که کمتر از یک ماه قبل از سوی سازمان لیگ به عنوان مرد اخلاق دو دهه اخیر فوتبال ایران معرفی شد، در زادگاهش مورد حملات شدید کلامی قرار گرفت به طوری که دست آخر پس از مدت ها کارت قرمز داور را پیش چشم دید.


مسائل بوجود آمده در مسابقه پرسپولیس و شهرداری تبریز در پایان به اعتراض شدید الحن علی دایی، سرمربی سرخپوشان به این اتفاقات منتهی شد. دایی که خود نیز آماج حملات عده ای هواداران تبریزی قرار گرفته بود، در پایان مسابقه و در حالی که چهره ای برافروخته و صدایی گرفته داشت در کنفرانس خبری حاضر شد.


دایی به محض ورود به سالن کنفرانس گفت: «آقایان هفته قبل یک خیابان را در تبریز به نام کریم باقری کردند و حالا اینچنین به او فحاشی می کنند». تبعات اتفاقات و حاشیه های مسابقه روز شنبه حتی به مراجع غیر فوتبالی هم رسید.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس و حبیب کاشانی ماجرای فحاشی به سرمربی، بازیکن و شخص حبیب کاشانی را همچون پرتاب بطری و سنگ پراکنی هواداران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز مورد پیگیری قرار داده اند.

از سوی دیگر، برخی از مشکوک بودن این اتفاقات سخن می گویند. سازمان لیگ به شدت پیگیر بررسی اتفاقات است بویژه پس از شنیدن این موضوع که ماجرایی فحاشی به دایی و باقری برنامه ریزی شده بود.

جمله دایی پس از بازی شنبه مبنی بر اینکه عده ای با اهداف سیاسی و غیر ورزشی به ورزشگاه های تبریز می آیند سر فصل تازه ای در این ماجرا گشود اما مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز واکنش مشخصی به این ادعای دایی نشان نداده اند.

اما در این میان اظهارات عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در نوع خود جالب به نظر می رسد. رئیس سازمان لیگ در خصوص اتفاقات رخ داده در تبریز می گوید: «هنوز نمی توانم به طور قطعی حرفی بزنم چون گزارش ناظر بازی به دستمان نرسیده است. ما هم ناراحت هستیم اما چه کار می توان کرد؟! باید ابتدا گزارش را بخوانیم!!»

وی افزود: «پیش از مسابقه به استانداری آذربایجان، مدیرکل تربیت بدنی و همچنین مسئولین شهرداری تبریز گفته بودیم که امکان دارد عده ای با اهداف خاص کارهایی را انجام دهند اما مطمئن باشید قطعا با عاملین این ماجرا برخورد خواهیم کرد»

عزیزمحمدی در حالی منتظر گزارش ناظر و قاضی میدان است که از پشت گیرنده های تلویزیونی هم به سادگی می شد پی به فضای ملتهب و نامناسب در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برد. به طوری که کارگردان تلویزیونی به دلیل فحاشی، شعارهای سیاسی  و غیرورزشی حاضران در استادیوم، بارها مجبور شد صدای ورزشگاه را قطع کند!

دیروز این شایعه که گروهی با ماموریت ویژه روی سکوهای یادگار امام به تحریک تماشاگران علیه مربی و بازیکن پرسپولیس پرداخته اند نیز به گوش رسید. شایعه ای که فدراسیون فوتبال نیز در صدد بررسی صحت و سقم آن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)