تيم چلسي در ادامه هفته هفتم مسابقات ليگ برتر انگليس برابر تيم نوريچ سيتي پيروز شد وهمچنان به صدرنشيني خود درجدول رده بندي اين رقابت ها ادامه داد.

در اين ديدار چلسي با نتيجه 4 بر 1 مقابل نوريچ سيتي به برتري رسيدند و همچنان صدر نشين باقي ماندند. براي تيم چلسي دراين ديدار تورس، لمپارد، هازارد و ايوانويچ به ترتيب دردقايق 14 ،22 ،31 و 76 در حالي گلزني کردند که چلسي با گلي که در دقيقه 11 هالت براي تيم ميهمان به ثمر رساند از اين تيم عقب بود.

بدين ترتيب و با کسب هر 3 امتياز اين ديدار تيم چلسي 19 امتيازي شد و همچنان به صدر نشيني اش در ليگ برتر انگليس ادامه خواهد داد.

تيم هاي وستهام و آرسنال آخرين ديدار امروز را برگزار کردند و آرسنال در زمين وستهام به برتري رسيد و با 3 پله صعود در جدول ليگ برتر صاحب رتبه پنجم شد.

 آخرين ديدار باقيمانده روز شنبه (امروز) از هفته هفتم ليگ برتر انگليس ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه بويلين‌گراند لندن به پايان رسيد که آرسنال 3 بر يک ميزبانش را شکست داد.

در اين جدال که 34 هزار تماشاگر داشت، ‌ابتدا ميزبان دقيقه 21 توسط ديام با گلي که زد، پيش افتاد اما مردان آرسن ونگر موفق شدند با گلي که پودولوسکي ساخت، توسط ژيرو به گل مساوي برسند. پس از او تئو والکات 77 و کازورلا 83 دو گل ديگر «توپچي‌ها» را به ثمر رساندند.

آرسنال با اين برد 12 امتيازي شد و از رده هشتم به پله پنجم صعود کرد. تيم چلسي اکنون با 19 امتياز صدرنشين است.

ساير نتايج روز شنبه به اين شرح است:

منچسترسيتي 3- ساندرلند صفر

سوانسي 2- ريدينگ 2

ويگان 2- اورتون 2

وست برومويچ3 – کوئينز پارک 2

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)