پرسپولیس نیوز: مترجم سابق سرمربی سرخپوشان گفت: رویانیان 3 ماه حقوقم را نداد.
رضا چلنگر درباره قطع همکاری اش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: 28 اردیبهشت سال 88 و در اواخر زمان حضورم در سپاهان مشکل قلبی به سراغم آمد. آن زمان تصمیم گرفتم دیگر دنبال کارهای استرس زا نروم اما بعد از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران و قبول سرمربیگری تیم پرسپولیس، نژادفلاح از من خواست کمی در باشگاه بمانم. 
 
وی ادامه داد: در مدت حضورم در پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ از من خواهش کرد تا زمانی که دوباره با جو فوتبال و به خصوص باشگاه پرسپولیس آشنا شود در کنارش بمانم و من هم به این دلیل قبول کردم اما همین زمان اندک تقریبا چند ماه طول کشید.
 
مترجم سابق تیم  پرسپولیس همچنین گفت: اصغر نیک سیرت را به باشگاه معرفی کردم و او چون با برادر برانکو ایوانکوویچ سابقه همکاری داشت برانکو هم وی را می شناسد و می تواند راحت تر با او کار کند. به همین دلیل نیک سیرت به عنوان مترجم برانکو مشغول به کار شد.
 
چلنگر در پایان افزود: در این مدت از تمام کسانی که در کنارم بودند و به من کمک کردند ممنون و سپاسگزارم. خوشحالم که دوستان خوبی پیدا کردم. تنها چیزی که باقی می ماند این است که من حق و حسابی از باشگاه دارم که اگر پرداخت کنند ممنون می شوم وگرنه زورم نمی رسد که بخواهم حقم را بگیرم. همانطور که زمان رویانیان 3 ماه حقوقم را ندادند من هم دیگر پیگیری نکردم چون زورم نمی رسید. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)