مرجع خبری پرسپولیس : گزينه مربيگري پرسپوليس گفت: دستياري در تيمي مانند پرسپوليس براي هر مربي مي‌تواند مطلوب باشد اما دوست دارم هر جا بيشتر مؤثر هستم، فعاليت كنم.

 

عباس چمنيان گفت: از روز گذشته كار را با شهرداري ياسوج آغاز كرديم تا براي رقابت‌هاي ليگ دسته اول آماده شويم. تغيير مديريت مشكلي به وجود نياورد تا كار را با قدرت آغاز كنيم.

 

وي در مورد اينكه گزينه‌هاي مربيگري ديگري از جمله فيروز كريمي براي شهرداري در نظر گرفته شده بودند، گفت: در فوتبال ما از اين مسائل زياد اتفاق مي‌افتد و قبل از آغاز فصل بازيكنان و مربيان به چند تيم مي‌پيوندند. در اين مورد مشكل خاصي وجود ندارد و پس از گذشت يك هفته همه مسائل حل خواهد شد. اينكه يك مربي با چند تيم قرارداد مي‌بندد فقط مختص فوتبال ما است.

 

چمنيان درباره اينكه نام وي به عنوان يكي از گزينه‌هاي دستياري حميد استيلي در پرسپوليس مطرح شده، تأكيد كرد: روز شنبه جلسه‌اي با مسئولان باشگاه پرسپوليس از جمله كاشاني، استيلي و مايلي‌كهن برگزار كردم. در اين جلسه صحبت‌هايي مطرح و تصميم‌گيري به بعد موكول شد تا در آينده اين موضوع نهايي شود.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه با توجه به قرارداد با شهرداري، دستياري استيلي را قبول خواهد كرد به فارس گفت: كار را با شهرداري آغاز كرده‌ام و ديگر به اين تيم متعهد هستم. اين موضوع كه باشگاه پرسپوليس چه تصميمي بگيرد و در آينده چه اتفاقي بيفتد يك بحث ديگر است. البته تأكيد مي‌كنم قبل از اينكه با شهرداري كار را آغاز كنم با پرسپوليسي‌ها صحبت كرده بودم.

 

گزينه مربيگري پرسپوليس در خصوص اينكه آيا علاقه‌اي به حضور در اين تيم دارد خاطرنشان كرد: مربي حرفه‌ا‌ي هرجا شرايط برايش فراهم باشد كار مي‌كند، اما واژه حرفه‌اي در فوتبال ما فقط به حرف است و در عمل كمتر چيزي از حرفه‌اي‌گري مي‌بينم.

 

وي ادامه داد: بحث دستياري در تيمي مانند پرسپوليس براي هر مربي مي‌تواند مطلوب باشد اما موردي كه در جلسه با مسئولان پرسپوليس مطرح كردم اين بود كه دوست دارم هر جا بيشتر مؤثر هستم، فعاليت كنم.

 

چمنيان يادآور شد: براي حضور در جمع سرخپوشان به عنوان مربي اگر بخواهم به اسم پرسپوليس بسنده كنم، برايم افتخار است اما خيلي مطلوب نيست، اگر بتوانم تأثيرگذار باشم حضور در پرسپوليس مناسب است.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه اگر به عنوان مربي پرسپوليس انتخاب شود، باتوجه به قراردادش با شهرداري ياسوج به اين تيم مي‌رود يا خير، گفت: با كاشاني در اين مورد هم صحبت كردم و قرار شد در صورتي كه به عنوان مربي اين تيم انتخاب شوم، رايزني‌هاي لازم با شهرداري ياسوج انجام ‌شود تا كمك حميد استيلي در پرسپوليس شوم.

 

چمنيان در مورد اينكه تا چه زمان تكليفش روشن خواهد شد، عنوان كرد: قرار شد مسئولان پرسپوليس تصميم بگيرند. فعلاً كه خبري نيست. از روز شنبه كه جلسه داشتيم تا امروز اتفاق خاصي رخ نداده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)