پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: مشهد پتانسیل میزبانی فینال جام حذفی را دارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس مشهد را به عنوان میزبان برگزاری فینال جام حذفی پیشنهاد داده‌اند. مسئولان مشهدی نیز معتقدند که پتانسیل برگزاری دیدار فینال را دارند و پیشنهاد خود را مطرح کرده‌اند.

عباس چمنیان، در این باره به فارس گفت: ما هم خود این پیشنهاد را مطرح کردیم. با توجه به اینکه از سوم تا نهم اردیبهشت مشهد میزبان مسابقات نونهالان آسیا است شرایط و وضعیت ورزشگاه ثامن بسیار مناسب است.

وی ادامه داد: بازسازی خوبی انجام گرفته و پتانسیل میزبانی فینال جام حذفی را داریم. شرایط مهیا است. امروز با مهدی تاج جلسه‌ای خواهیم داشت و فردا هم با علی کفاشیان جلسه‌ای را برگزار خواهم کرد و در این زمینه صحبت می‌کنم.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره پیشنهاد سازمان لیگ مبنی بر برگزاری فینال لیگ در یکی از شهرهای مشهد یا قم یادآور شد: این موضوع در حد شنیده است. مشهد علاوه بر وجود بارگاه مطهر امام رضا‌(ع) شرایط مناسبی دارد. رفت و آمد علاقمندان در این شهر به علت بزرگی مشهد آسان است.

چمنیان درباره ظرفیت ورزشگاه ثامن عنوان کرد: ثامن حدود 30 هزار نفر ظرفیت دارد و حدود 10 کیلومتر از مشهد فاصله دارد، اما دسترسی اهالی فوتبال به این ورزشگاه بسیار آسان است. ما می‌توانیم پیش از سوم اردیبهشت و همچنین پس از نهم اردیبهشت میزبان فینال جام حذفی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)