پرسپولیس نیوز : تیم جوانان پرسپولیس در خانه فجر به پیروزی پر گل پنج بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جوانان پرسپولیس در حالی که مجید پروین سرمربی این تیم وعده کرده بود، برابر فجر به پیروزی برسند به مصاف حریف رفتند و با پنج گل حریف را گلباران کردند. در این بازی حسین حسینی (3 گل)، امیر حسین نشاط جو و علی کریمی برای سرخپوشان جوان گلزنی کردند.

لیگ قهرمانی تهران/ پیروزی پر گل نونهالان پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم
 تیم نونهالان پرسپولیس در اولین بازی خود از نیم فصل دوم رقابت‌های تهران به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد.

 

نونهالان پرسپولیس در بازی با پاس ایرانیان به پیروزی پنج بر دو دست پیدا کردند. گل‌های سرخپوشان را در این بازی؛ مهدی مرادی (2 گل) علیرضا خدایی، رضا کنشلو و مهدی داودپور به ثمر رساندند. ضیاء عربشاهی سرمربی این تیم پیش از این تاکید کرده بود که نیم فصل دوم را با هدف کسب عنوان قهرمانی آغاز می‌کند.

تکلیف لیگ تنیس روشن شد/ پرسپولیس در کیش به دنبال جام قهرمانی
 تیم تنیس پرسپولیس تمرینات خود را برای حضور پر قدرت در آخرین دور رقابت‌های لیگ برتر تنیس از امروز آغاز خواهد کرد.

رقابت‌های لیگ تنیس پیش از این قرار بود در چهار دور برگزار شود اما طبق آخرین تصمیم فدراسیون، این رقابت‌ها در سه دور برگزار می‌شود.

در حال حاضر تیم‌های البرز گاز کیش و پرسپولیس با امتیاز برابر و اختلاف تنها یک ست در مکان‌های اول و دوم جدول قرار دارند. هر یک از دو تیم به یک پیروزی برابر یکدیگر دست پیدا کرده‌اند و دور سوم رقابت‌ها از 23 آذر ماه در کیش آغاز خواهد شد.

اشکان شکوفی کاپیتان و ملی‌پوش تیم تنیس پرسپولیس درباره اینکه آیا شانس البرز گاز در خانه بیشتر نخواهد بود، گفت: ما و البرز گاز مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم. برای آنها شانس بهتری بوجود آمده است ولی ما برای پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

گفتنی است؛ رقابت‌های جام حذفی تنیس که پرسپولیس در آن مدافع عنوان قهرمانی است از دی ماه به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)