خبرگزاری پرسپولیس : تیم های فوتبال نونهالان و نوجوانان پرسپولیس با یازده گل، حریفان خود را گلباران کردند.

هر دو تیم در چارچوب دیدارهای عقب افتاده خود به میدان رفته بودند.

نونهالان پرسپولیس در حالی میهمان ذوب آهن بود که این بازی در زمان خودش به دلیل فراهم نشدن امکانات از سوی میزبان برگزار نشده و کمیته انضباطی پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس را اعلام کرد. این حکم در نهایت شکسته و قرار بر انجام بازی شد و نتیجه آن پیروزی هشت بر صفر برای شاگردان فرامرز سلطانی بود.

شهاب رشنو با 4 گل، سعید آهنی با 2 گل و یعقوبی و ناصری هر کدام با یک گل در این بازی دروازه حریف را گشودند.

این بازی در حالی انجام شد که بعضی اعضای کادر فنی استقلال با توجه به دیدار پیش رو با پرسپولیس برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شده بودند و این باعث شده بود سلطانی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس بعضی برنامه‌های خود را با توجه به در پیش بودن دربی تغییر دهد.

در حال حاضر کادر فنی تیم نونهالان پرسپولیس تلاش می‌کند تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر چه سریعتر نظر خود درباره رای کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران در مورد حمید بخششی بازیکن اصلی تیم را صادر کند. هیات فوتبال تهران پیش از این طی حکمی این بازیکن را از حضور در ادامه بازی‌ها محروم کرد و حالا با تکمیل مدارک، مشکل قانونی برای حضور او در میدان برطرف شده است.

و اما روز سه‌شنبه تیم نوجوانان پرسپولیس هم با سه گل امیر باصری تیم توحید را در زمین خودش مغلوب کرد. شاگردان سعید تهرانی‌نژاد در حالی به پیروزی رسیدند که با توجه به بارندگی و طبیعی بودن چمن ورزشگاه، زمین لغزنده بود.

تیم‌های نونهالان و نوجوانان پرسپولیس روز جمعه به ترتیب در ساعات 12 و 14 به مصاف تیم های مس ویژن و فرخی باقرشهر می‌روند.

 

خبر دیگر اینکه ؛  تیم فوتسال بانوان پرسپولیس فردا در دلیجان به مصاف تیم شمشاد این شهر می‌رود.

سرخپوشان فوتسال بانوان در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر امروز راهی دلیجان می‌شود تا فردا راس ساعت 11 در سالن دانشگاه آزاد برابر حریف خود به میدان بروند.

هانیه رحمتی سرپرست تیم پرسپولیس با اعلام این مطلب از غیبت فرشته کریمی بازیکن تکنیکی این تیم و منیژه کریمی دروازه‌بان سرخپوشان خبر داد.

فرشته کریمی در بازی با متین ورامین از ناحیه زانو دچار دررفتگی و کشیدگی شدید رباط شد و دو ماه دیگر به میادین باز می‌گردد. دروازه‌بان سرخپوشان هم فقط برای این بازی مصدوم است.

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در حال حاضر با اختلاف دو گل نسبت به تیم کاسپین در رده سوم قرار دارد و این در حالی است که آنها روی یک پیروزی پر گل برابر تیم فسا حساب کرده بودند که حریف در میدان حاضر نشد و با وجود آنکه سرخپوشان خواهان برگزاری مسابقه در زمان دیگری بودند، کمیته انضباطی رای به پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان داد که از لحاظ تفاضل گل به ضرر پرسپولیس تمام شد.

از دیدارهای حساس این هفته نیز باید به دیدار تیم کاسپین و داماش اشاره کرد که روز جمعه در رشت برگزار می‌شود. تیم داماش در حال حاضر مکان چهارم جدول را در اختیار دارد. تیم فوتسال بانوان پرسپولیس هفته آینده به مصاف داماش می‌رود و پس از آن حساس‌ترین بازی خود را در پیش دارد که برابر تیم حفاری انجام خواهد شد که صدرنشین این رقابت‌ها است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)