پرسپولیس نیوز : پیشکسوتان بالای 40 سال پرسپولیس فردا در چارچوب دیدارهای جام یونس شکوری به میدان می‌روند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تا اینجا هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

علاقمندان برای دیدن ستاره‌های نامدار سال‌های گذشته پرسپولیس و دیدن این بازی می‌توانند از ساعت 15 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شیرودی حضور پیدا کنند. گفتنی است؛ تیم بالای 35 سال پرسپولیس که در سه بازی، سه پیروزی کسب کرده است، این هفته بازی ندارد.

 

لیگ قهرمانی تهران/ بازی برگزار نشد، داور به سود نوجوانان پرسپولیس سوت زد
 با عدم حضور نیروی انتظامی، داور، بازی را به سود نوجوانان پرسپولیس اعلام کرد و سرخپوشان منتظر حکم کمیته انضباطی هستند.

سرخپوشان نوجوان که تا اینجا بهترین تیم رده پایه پرسپولیس در این فصل هستند، روز جمعه برابر تیم پاس نوین قرار گرفتند، اما این بازی انجام نشد.

رحیم یوسفی سرمربی تیم در اینباره گفت: بازی به خاطر اینکه نیروی انتظامی کنار زمین حاضر نبود، برگزار نشد. البته مسوولان تیم حریف از این بابت عذرخواهی کردند و ما بیشتر از زمان مقرر تا 45 دقیقه منتظر ماندیم. حتی به نماینده هیأت اعلام کردیم برای بازی در آن شرایط مشکل نداریم ولی قبول نکردند. سر آخر داور به نشانه نتیجه سه بر صفر به سود ما سوت زد.

در این ارتباط جعفری سرپرست تیم نوجوانان هم گفت: ما دنبال این بودیم که بازی انجام شود. به هر حال از این مشکلات پیش می‌آید و نمی‌خواستیم میزبان در این شرایط قرار بگیرد. به هر حال برای نهایی شدن نتیجه این بازی منتظر حکم کمیته انضباطی هستیم.

گفتنی است؛ نوجوانان پرسپولیس در حال حاضر یک بازی عقب افتاده و یک بازی بلاتکلیف دیگر دارند. نوجوانان پرسپولیس بنابر اعلام مسوولان تیم، روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف تیم احسان ری خواهند رفت.

 

لیگ امیدهای تهران/ یک پیروزی دیگر در کارنامه سرخپوشان
 تیم فوتبال امید پرسپولیس به یک برد دیگر دست پیدا کرد تا به صعود به مکان‌های بالاتر جدول امیدوار باشد.

شاگردان حمید مطهری روز گذشته (شنبه) با تک گل محمد برزگر دوست در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر تیم فولاد ماهان به پیروزی دست پیدا کردند.

در این بازی، سرخپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که امیر زارعی کاپیتان تیم، نتوانست از آن استفاده کند.

گفتنی است؛ امیدهای پرسپولیس در بازی بعدی خود شنبه آینده در زمین قیانوری میهمان تیم راه آهن خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)