پرسپولیس نیوز : با تصمیم کادر فنی سپاهان، تمربنات این تیم در آستانه دیدار با تیم پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

روز یک شنبه هفته جاری فینال جام حذفی برگزار شده و قهرمان این جام از رقابت دو تیم سپاهان و پرسپولیس مشخص می‌شود.

در آستانه این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که تمرینات این تیم در روزهای پنجشنبه و جمعه قبل بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

کادر فنی تیم پرسپولیس نیز تصمیم مشابهی را اتخاذ کرده و سرمربی این تیم بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کرده است.

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس قرار بود روز 14 اردیبهشت ماه سال جاری به مصاف هم بروند که با موافقت مدیران دو باشگاه زمان بازی به یک روز بعد انتقال پیدا کرد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ظرفیت ورزشگاه به طور مساوی بین دو تیم تقسیم شده و قرار است 50 دستگاه اتوبوس هواداران سپاهان را به تهران ببرد.

تیم سپاهان که از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و در کورس رقابت با تیم استقلال شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی در جام حذفی گذاشته است.

 

یاوری: سپاهان چند بار فیلم بازی با پرسپولیس را ببیند

محمد یاوری با اشاره به دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس تمام هم و غم و امکاناتش را برای این بازی به میدان می‌آورد تا در بازی مقابل سپاهان نتیجه بگیرد چراکه قصد دارد به هر نحوی که شده سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را کسب کند.

وی تصریح کرد: اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که سپاهان همیشه در دیدار‌های سخت بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و توانسته موفق عمل کند.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: پرسپولیس در بازی برگشت لیگ برتر برابر سپاهان به خوبی تیم سپاهان را آنالیز کرده و با برنامه مقابل این تیم ظاهر شده بود و حالا سپاهان هم باید همین کار را انجام دهد.

وی اضافه کرد: سپاهان باید ثانیه به ثانیه آن بازی را 10 مرتبه دیگر مشاهده کند تا بسیاری از نکات را متوجه شود و متناسب با آن تاکتیک تیمش را برای بازی با پرسپولیس پیاده کند.  

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پاسخ به این سئوال که احتمال برد سپاهان را در فینال جام حذفی چقدر می‌دانید ادامه داد: با توجه به اصل غیرقابل پیش‌بینی بودن فوتبال نمی‌توان گفت چه تیمی برنده می‌شود اما با توجه به شرایط دو تیم من شانس برد سپاهان در بازی فینال را 60 به 40 به سود سپاهان می‌بینم.

وی گفت: درصورتی‌که کرانچار تجزیه و تحلیل درستی از تیم خودش داشته باشد متوجه می‌شود که تنها خط دفاعی سپاهان مشکل ندارد بلکه خط هافبک و حمله این تیم نیز مشکل دارد.

یاوری افزود: کرانچار بیشترین تغییرات را در بازی‌های تیمش در خط دفاعی انجام داد و مدافعان مرکزی خودش را به صورت مداوم تغییر داد اما این در حالی است‌که تیم‌های بزرگ کمترین تغییر را در خط دفاعی خودشان انجام می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)