خبرنگاران فقط با دايي بايد حرف بزنند
مرجع خبری پرسپولیس : كمتر پيش مي‌آيد كه تيم‌هاي ميزبان و ميهمان هر دو اردوي قبل از بازي‌شان را در يك هتل برپا كنند اما هتل المپيك امشب ميزبان مشترك پرسپوليس و ذوب‌آهن است. اصفهاني‌ها بعد از بازگشت از عربستان در تهران ماندند و براي بازي با پرسپوليس در هتل المپيك اردو زدند.


پرسپوليسي‌ها هم كه اين فصل هميشه در هتل اسپيناس اردو مي‌زدند بعد از آنچه در ادامه باخت به استقلال اتفاق افتاد ديگر جايي در اين هتل ندارند و شرايط براي حضور در هتل لاله هم مهيا نبود.
به همين خاطر پرسپوليسي‌ها هم هتل المپيك را براي اردوي امشب انتخاب كردند تا در همسايگي ذوب‌آهن خود را براي بازي با اين تيم آماده كنند.

 

شكايت پرسپوليسي‌هاي طلبكار از صبا


بدهكاري باشگاه صبا به چند بازيكن پرسپوليس، همين روزها پرونده شكايتي تازه را به جريان مي‌اندازد.


 

محمدرضا مولايي، غلامرضا رضايي، محمد نوري و اميرحسين فشنگچي كه هر چهار نفرشان پيش‌تر بازيكن صبا بوده‌اند هنوز از اين باشگاه طلبكارند اما از آنجا كه صحبت‌هاي‌شان با مسوولان صبا تا امروز نتيجه نداده تصميم به شكايت گرفته‌اند تا از اين راه طلب معوقه‌شان را دريافت كنند.

 

هم حلافي بازي كرد، هم الهايي

 

وقتي قرار شد نيمكت‌نشين‌هاي پرسپوليس براي تيم ب بازي كنند شنيديم كه به‌خاطر قرارداد حرفه‌اي آنها با باشگاه، چنين چيزي ممكن نيست و سامان آقازماني، سعيد حلافي و محمدمهدي الهايي به خاطر نوع قراردادهاي‌شان فقط مي‌توانند براي تيم اصلي پرسپوليس در ليگ برتر بازي كنند اما بر خلاف آنچه مطرح شد حلافي و الهايي روز جمعه بدون هيچ مشكلي براي تيم پرسپوليس ب بازي كردند.


شروع اميدواركننده پرسپوليس «ب»

 

اولين بازي تيم ب پرسپوليس در رقابت‌هاي آسيا ويژن با يك پيروزي پر گل همراه بود. پرسپوليس «ب» جمعه در اولين بازي‌اش در ورزشگاه شهيد هرندي با تيم سرخپوشان وحدت ديدار كرد و 7- صفر اين بازي را برد. در اين بازي روح‌الله سيف‌اللهي هت تريك كرد، فرشاد روح‌الله‌پور 2 گل زد و نيكان آرام و امين بن رسيد هر كدام يك گل به ثمر رساندند تا در اين برد پر گل سهيم باشند.

 

امروز در سالن درفشي‌فر

فوتسال پرسپوليس به مصاف ميثاق مي‌رود

 

تيم فوتسال پرسپوليس امروز در ديداري تداركاتي به مصاف ميثاق مي‌رود.
شاگردان محمدرضا حيدريان كه خود را براي بازي پنج‌شنبه مقابل علم و ادب سايپاي مشهد آماده مي‌كنند، امروز در ديداري تداركاتي به مصاف تيم ميثاق مي‌روند. اين بازي تداركاتي ساعت 15 امروز در سالن فوتسال ورزشگاه درفشي فر برگزار خواهد شد.


2 بازيكن پرسپوليس در تيم نونهالان ايران


2 بازيكن پرسپوليس به تيم نونهالان ايران دعوت شدند.
سيد علي علي و غلامرضا محمدي بازيكنان تيم نونهالان پرسپوليس كه در 4 بازي اول تيم‌شان بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش گذاشتند و به پيروزي پرسپوليس كمك كردند، به تيم نونهالان ايران دعوت شدند. اين بازيكنان بايد به زودي خود را به كادر فني تيم نونهالان كشورمان معرفي كنند.


نوجوانان پرسپوليس جمعه برابر احسان ري

 

تيم نوجوانان پرسپوليس خود را آماده بازي مقابل احسان ري مي‌كند. نوجوانان پرسپوليس كه در 3 هفته اول مسابقات، نمايش خوبي از خود داشتند، جمعه از هفته چهارم ليگ نوجوانان به مصاف تيم احسان ري مي‌روند. تيم نوجوانان پرسپوليس تمرين‌هاي خود را به صورت منظم در ورزشگاه شهيد كشوري زير نظر رحيم يوسفي سرمربي اين تيم انجام مي‌دهد.


برنامه تمريني ويژه براي زارع

 

اگرچه تا باز كردن گچ پاي مجتبي زارع روزهاي زيادي نمانده اما معلوم نيست او چه زماني مي‌تواند براي پرسپوليس بازي كند. در جواب پيگيري‌هاي كادر فني از وضعيت زارع، او گفته كه گچ پايش را تا آخر هفته باز مي‌كند اما با توجه به دوري تقريبا طولاني‌اش از تمرين، تا رسيدن به شرايط ايده‌آل زمان زيادي مي‌خواهد.
به همين خاطر مولايي گفته كه برنامه‌هاي تمريني مجتبي زارع را بعد از باز كردن گچ پاي او و نظر نهايي پزشك تيم مشخص خواهد كرد.


خبرنگاران فقط با دايي بايد حرف بزنند


جمعه گذشته اعلام شد كه تمرين پرسپوليس تا قبل از بازي با ذوب‌آهن پشت درهاي بسته انجام خواهد شد اما ديروز شنيديم كه خبرنگاران مي‌توانند امروز و البته بعد از پايان آخرين تمرين اين تيم به زمين شركت واحد رفته و سوال‌هايشان را فقط از علي دايي بپرسند، بله فقط دايي رو در روي خبرنگاران مي‌ايستد و ظاهرا بازيكنان اجازه مصاحبه ندارند.
به هرحال اين هم راهكاري است براي ايجاد تمركز بيشتر و كم كردن حاشيه‌هاي احتمالي. البته ديروز مصاحبه‌هاي زيادي را از برخي بازيكنان اين تيم بر روي خروجي بعضي از سايت‌ها ديديم. پرسپوليس پس از عدم نتيجه‌گيري مطلوب در چند هفته اخير دو بازي حساس برابر ذوب‌آهن و استيل‌آذين را پيش رو دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)