اولادي به ديدار كاشاني مي‌رود/ استعلام از سازمان ليگ براي معاوضه آرفي و اولروم
مرجع خبری پرسپولیس : بعد از جدايي مهدي تارتار از پرسپوليس، يكي از سوژه‌هاي اين باشگاه كه خيلي هم به آن اشاره شد بحث انتخاب جايگزين براي آن بوده و حتي نام‌هايي هم تا امروز مطرح شد اما علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با شهرداري تبريز تمام نام‌هايي كه تا امروز شنيده شده را تكذيب كرد و مدعي شد كه هنوز به جمع‌بندي نهايي براي انتخاب يك نفر ديگر نرسيده است.


حالا و در اين ميان از گزينه‌هاي خارجي هم براي دستياري علي دايي صحبت مي‌شود در حالي كه در جلسه دوشنبه گذشته او با حبيب كاشاني هيچ بحثي در اين مورد مطرح نشد. به نظر مي‌رسد 3 تساوي پياپي اينقدر براي دايي سخت بوده كه به جاي فكر كردن به انتخاب يك دستيار، بيشتر تمركزش را روي رفع نقاط ضعف تيمش معطوف كند. به هر حال اين اتفاق تا بعد از اردوي كيش رخ نمي‌دهد و بايد ديد در نهايت دايي چه كسي را براي جايگزيني مهدي تارتار انتخاب مي‌كند.

 

دايي امكانات ويژه مي‌خواهد

 

 

طبق برنامه از پيش تعيين شده، بازيكنان پرسپوليس از روز شنبه هفته آينده و به‌مدت 7 روز اردويي را در جزيره كيش برگزار خواهند كرد. در واقع تعطيلي ليگ باعث شده تا دايي براي حفظ آمادگي نفرات خود با برگزاري اين اردو موافقت كند.

 

اما سرمربي پرسپوليس در جلسه‌اي كه باكاشاني داشته از او براي اين اردو شرايط و امكانات ويژه‌اي را درخواست كرده تا تيمش در بهترين وضعيت ممكن تمرين‌هاي خود را پيگيري كند. البته اينكه دايي چه چيزهايي از كاشاني خواسته در جايي مطرح نشده و بايد منتظر ماند و ديد آنها به چه شكل در كيش تمرين مي‌كنند و امكاناتي كه او در نظر دارد چه بوده است. قطعا بايد منتظر اردويي متفاوت نسبت به اردوهاي داخلي اين تيم باشيم.

 

پروين پيگير مشكل «ع- الف»


علي پروين اسطوره فوتبال كشورمان پيگير مشكل «ع- الف» است.
پروين كه از شنيدن مشكل «ع- الف» ناراحت شده، پيگير مشكل اين بازيكن سابق فوتبال شده تا بلكه بتواند به او كمك كند. وي قرار است به زودي هم به ملاقات «ع- الف» در زندان برود تا در جريان كارهاي اين بازيكن سابق فوتبال قرار بگيرد.


پاداش متفاوت براي فيكس‌ها و ذخيره‌ها


پاداش قهرماني پرسپوليس در جام حذفي ميان بازيكنان فيكس و ذخيره‌ها متفاوت است.طبق تصميمي كه سازمان تربيت بدني و باشگاه پرسپوليس گرفته قرار است پاداش قهرماني در جام حذفي بين بازيكنان اصلي و ذخيره‌ها متفاوت باشد و به نفراتي كه بيشتر بازي كردند مبلغ بيشتري تعلق گيرد. پاداش قهرماني پرسپوليس در جام حذفي به‌زودي از سوي سازمان تربيت بدني پرداخت خواهد شد.

 

رحمان حرف نزند، بادامكي تست بدهد

 

وضعيت مصدومان پرسپوليس در اردوي كيش بررسي و مشخص مي‌شود. رحمان احمدي دروازه‌بان قرمزپوشان كه در بازي با شهرداري تبريز از ناحيه چانه مصدوم شد و 12 بخيه خورد، قرار است تا پنج‌شنبه كمتر صحبت كند تا پارگي چانه‌اش بهبود يابد و بخيه‌هايش را بكشد. به‌جز او، حسين بادامكي ديگر مصدوم پرسپوليس است كه او هم قرار است در اردوي كيش تست بدهد تا ببيند مي‌تواند در تمرين‌هاي گروهي شركت كند يا نه. به‌جز رحمان احمدي و بادامكي، بازيكنان ديگري مثل غلامرضا رضايي، هادي نوروزي و عليرضا حقيقي هم مصدوم هستند كه وضعيت آنها هنوز كاملا مشخص نشده.

 

حريفان بيشتر از قبل آناليز مي‌شوند


جلسات آناليز حريفان پرسپوليس با توجه به حساسيت بازي‌ها بيشتر از قبل انجام مي‌شود.طبق تصميمي كه باشگاه پرسپوليس گرفته، قرار است جلسات آناليز حريفان اين تيم، با توجه به حساسيت بازي‌ها بيشتر از قبل شود تا بازيكنان نقاط ضعف و قوت حريف را شناسايي كنند. البته در كنار آناليز حريفان، آناليزورهاي پرسپوليس قرار است آناليز بازيكنان پرسپوليس را هم انجام داده و تا فردا در اختيار كادر فني بگذارند.

 

تمرين در كيش، صبح و بعدازظهر

 

پرسپوليسي‌ها در اردوي كيش در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تمرين خواهند كرد. قرمزپوشان تهراني كه براي برپايي اردويي يك‌هفته‌اي به جزيره كيش مي‌روند، قرار است هر روز 2 جلسه تمريني را انجام بدهند. پرسپوليسي‌ها همچنين قصد دارند 2 بازي تداركاتي هم در كيش برگزار كنند كه هنوز حريفان تداركاتي اين تيم مشخص نشده‌اند.

 

استعلام از سازمان ليگ براي معاوضه آرفي و اولروم


باشگاه پرسپوليس براي معاوضه اشپيتيم آرفي و عرفان اولروم از سازمان ليگ استعلام خواست.
با توجه به اينكه باشگاه پرسپوليس و تراكتورسازي براي معاوضه اين 2 مهاجم به توافق رسيدند، پرسپوليسي‌ها به سازمان ليگ فدراسيون فوتبال نامه زدند تا در مورد زمان اين معاوضه اطلاع پيدا كنند. باشگاه پرسپوليس قصد دارد زودتر اين معاوضه را انجام بدهد اما هنوز مشخص نشده معاوضه اشپيتيم آرفي و اولروم مي‌تواند قبل از نيم‌فصل انجام شود يا نه، كه قرار است سازمان ليگ به اين سوال جواب بدهد. ظاهرا درصورتي كه اين معاوضه انجام شود باشگاه تراكتورسازي بايد 80 ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس پرداخت كند.

 

فردا تست آمادگي جسماني بازيكنان


بازيكنان پرسپوليس قبل از اردوي كيش تست آمادگي جسماني مي‌دهند. طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته توسط علي دايي، قرار است پنج‌شنبه مولايي از بازيكنان تست آمادگي جسماني بگيرد تا وضعيت بازيكنان براي كادر فني مشخص شود. اين تست كه فردا در آكادمي ملي المپيك انجام مي‌شود باعث شده تا بازيكنان پرسپوليس، تمرين‌هاي انفرادي خود را زودتر از انتظار شروع كنند تا در تست آمادگي جسماني وضعيت خوبي داشته باشند.


اولادي به ديدار كاشاني مي‌رود


مهرداد اولادي براي وصول مطالباتش با حبيب كاشاني ديدار خواهد كرد. اولادي كه در زمان مديريت محمد حسن انصاري‌فرد در پرسپوليس بازي مي‌كرد، حدود 230ميليون از اين باشگاه طلب دارد كه قرار است براي وصول اين طلب به ديدار حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس برود. اولادي كه در حال حاضر در ملوان بندر انزلي توپ مي‌زند، ظاهرا قصد ندارد كارش را از طريق شكايت پيگيري كند.

 

اميد پرسپوليس در اراك اردو مي‌زند

 

تيم اميد پرسپوليس از فردا در اراك اردوي آماده‌سازي برگزار مي‌كند. اميدهاي پرسپوليس فردا به اراك مي‌روند و قرار است در اردوي چند روزه‌اي كه در اين شهر دارند 2 بازي تداركاتي هم انجام بدهند. حريف اول تيم اميد پرسپوليس احتمالا همياري اراك است كه ديدار تداركاتي اين 2 تيم جمعه برگزار مي شود. به‌جز اين بازي، اميدهاي پرسپوليس شنبه هم به مصاف پتروشيمي اين شهر مي روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)