مرجع خبری پرسپولیس : حضور پرسپوليس در درفشي‌فر شايد دير و زود داشته باشد اما به هر صورت بايد اتفاق بيفتد.


جدا از خواست كادر فني براي تغيير محل تمرين، قرارداد پرسپوليس با شركت واحد هم تا چندي ديگر به آخر مي‌رسد و آن زمين به اجاره ارگان ديگري درخواهد آمد. به همين خاطر پرسپوليس چاره‌اي ندارد جز اثاث‌كشي به درفشي‌فر و براي اين كار، در نهايت دو ماه ديگر فرصت دارد. براي همين دايي و مسوولان باشگاه با حساسيت خاصي روند آماده‌سازي اين مجموعه ورزشي را دنبال مي‌كنند و حتي قرار است علي دايي براي سومين بار، بازديدي از درفشي‌فر داشته باشد.اين اتفاق تا كمتر از دو هفته ديگر مي‌افتد و تا قبل از بازي با نفت، علي دايي سري به ورزشگاه درفشي‌فر خواهد زد.

 

مولايي به شيث برنامه داد!

 

شيث رضايي اگرچه فعلا جايي در پرسپوليس ندارد اما قرار نيست از تمرين كردن هم غافل شود.
براي دور نشدن از شرايط آمادگي بدني، بدنساز پرسپوليس يك برنامه بدنسازي فشرده را براي شيث رضايي تنظيم كرده كه طبق آن، مدافع اخراجي پرسپوليس روزي دو جلسه در آكادمي تمرين خواهد كرد.
شيث تمرين‌هاي ويژه‌اش را از صبح ديروز آغاز كرده تا اگر قرار بر بازگشت‌اش شد، به لحاظ بدني مشكلي نداشته باشد.


آيين‌نامه انضباطي جديد در اختيار بازيكنان

آيين‌نامه انضباطي جديد باشگاه همين روزها در اختيار بازيكنان پرسپوليس قرار مي‌گيرد.
اين آيين‌نامه كه بندهاي انضباطي جديدي را در خود دارد، در باشگاه به تصويب رسيده و تهيه آن در حال اتمام است كه به درخواست كاشاني قرار است به هر يك از بازيكنان يك نسخه از آن داده شود تا آنها در جريان خواسته‌هاي اخلاقي باشگاه باشند.

 

خارجي‌ها منتظر جواب دايي

 

تكليف دو مدافع خارجي حاضر درتست پرسپوليس را علي دايي همين روزها مشخص مي‌كند.
اين دو بازيكن اهل مالي كه بعد از بازي با نفت محمودآباد براي تست دادن به تهران آمده‌اند، همچنان در تمرين‌هاي روزانه پرسپوليس شركت دارند و قرار است تا پيش از بازي هفته بعد با استيل‌آذين، علي دايي درباره آنها تصميم بگيرد.


پرسپوليس براي ميثاق مدرك رو مي‌كند

 

اختلاف باشگاه پرسپوليس با ميثاق معمارزاده هنوز در جريان است و دروازه‌بان سابق سرخ‌ها اميدوار به گرفتن طلب خود. ميثاق معمارزاده مدعي شده كه مبلغي حدود 110 ميليون تومان از پرسپوليس طلب دارد كه بخشي از آن به قراردادش مربوط است و بخشي ديگر به هزينه‌هاي درمانش در آلمان.
او حتي از باشگاه به كميته انضباطي شكايت برد و براي تصميم‌گيري، اين كميته خواستار دريافت مدارك پرسپوليسي‌ها شد كه گفته‌اند حاضر به پرداخت چنين مبلغي نيستند. باشگاه پرسپوليس تنها با پرداخت 60 ميليون تومان از اين مبلغ موافقت كرده و هزينه‌هاي درمان زانوي ميثاق را نپذيرفته. مدارك‌اش در اين رابطه را هم همين روزها به كميته انضباطي مي‌فرستد تا در جلسه هفته آينده درباره اين پرونده تصميم‌گيري شود.


حقيقي پيگير شكايت‌اش از يك روزنامه

شكايتي كه دروازه‌بان پرسپوليس چند ماه قبل عليه يك روزنامه ورزشي مطرح كرده بود همچنان در جريان است.
اين شكايت به دنبال انتشار يكسري مطالب اخلاقي درباره عليرضا حقيقي مطرح شده بود و حالا بعد از چند ماه، دروازه‌بان پرسپوليس با حمايت باشگاه همچنان پيگير آن شكايت است و گفته كه تا روز آخر آن را دنبال مي‌كند.

 

شكوري 10 روز ديگر برمي‌گردد

 

مصدوميت‌هاي كش‌دار بازيكنان پرسپوليس حالا حالاها مانده تا به آخر برسد. جلال اكبري البته چند روزي است به تمرين‌ها برگشته و فقط شكوري و زارع هستند كه مصدوميت، هنوز دست از سرشان برنداشته. در اين ميان مجتبي زارع راه سخت‌تري براي بازگشت دارد. طوري كه دكتر فريد زرينه درباره‌اش مي‌گويد: «پاي زارع دچار شكستگي شده و مدت بهبودي اينجور شكستگي‌ها معمولا سه هفته طول مي‌كشد. با توجه به اينكه زارع دو سه روز قبل از دربي دچار اين آسيب‌ديدگي شد حالا حالاها نياز به زمان دارد كه برگردد چون بعد از آن هم بايد از نظر بدني خودش را برساند.» برخلاف زارع اما ابراهيم شكوري اميدوار است كه به بازي دو هفته بعد برابر نفت تهران برسد. وضعيت شكوري را پزشك پرسپوليس اين‌طور توضيح مي‌دهد: «تخمين من اين است كه او 10 روز ديگر آماده بازي است. شكوري الان تمرين‌هاي سبك‌اش را شروع كرده و كارهاي اختصاصي در زمين را انجام مي‌دهد. در واقع او به بازي ذوب‌آهن- استيل‌آذين نمي‌رسد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)