مرجع خبری پرسپولیس : از آنجايي كه مجتبي زارع هافبك- مهاجم مرودشتي پرسپوليس در اردوي مشهد كمي حاشيه‌ساز شده، باشگاه هم به او تذكر ويژه‌اي داده است.

 

از قرار معلوم در يكي از جلسات تمريني زارع با الهايي جوان شوخي كرده و زير او را خالي كرده. اين دو با هم مشغول مشاجره بوده‌اند كه دايي عصباني شده و هر دو نفر را تنبيه كرده است. اين قضيه از طريق رسايي به باشگاه انتقال پيدا كرده و گفته مي‌شود منجر به تذكر جدي به زارع شده است.

 

مجتبي شيري به پاس مي‌رسد

مجتبي شيري مصدوميت سفت و سخت و طولاني‌اش را پشت سر گذاشت اما بعد از دو بازي غيبت حالا مهياي حضور در ميدان است.

 

فريد زرينه بهبود كامل او را تاييد كرده و محمدرضا مولايي با اطمينان اعلام مي‌كند اين مدافع پرسپوليس به لحاظ بدني هيچ مشكلي ندارد. شيري كوچك در بازي دستگرمي عصر پنج‌شنبه پرسپوليس 60 دقيقه و به صورت كامل بازي كرد و اگر علي دايي صلاح بداند، عصر شنبه رو در روي پاس همدان قرار مي‌گيرد.

 


بي‌خبري خوردبين از مذاكره با عماد رضا

 

ديروز يكي از روزنامه‌هاي ورزشي اعلام كرد عمادرضا مهاجم سابق سپاهان و فعلي الزمالك حاضر شده با پرداخت جريمه‌اي از اين تيم مصري جدا شده تا به پرسپوليس بپيوندد اما روز گذشته محمود خوردبين از اينكه پرسپوليس او را مي‌خواهد يا نه ابراز بي‌اطلاعي كرد. علي دايي در مصاحبه اخيرش اعلام كرده به دنبال جانشين اوساله است و يك مهاجم نوك مي‌خواهد كه احتمالا خارجي است.

 

؟ + 5 غايب پرسپوليس مقابل نساجي

 

پرسپوليس در مصاف عصر امروز مقابل نساجي 6 بازيكن خود را به دلايل مختلف در اختيار ندارد. حقيقي، نوري، رضايي و نوروزي در كره به‌سر مي‌برند و علي عسگري با تيم اميد در لهستان حضور داد. حسين بادامكي هم كه مصدوم است. البته بعيد نيست با توجه به سرماخودگي شديد چند پرسپوليسي به تعداد غايبان سرخپوش در اين بازي اضافه شود. اكبري و فشنگچي ديگر مصدومان پرسپوليس بودند كه مشكلي براي اين بازي ندارند. مجتبي شيري هم قادر به حضور در تركيب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)