مرجع خبری پرسپولیس : سعيد حلافي كه در دو سه بازي گذشته پرسپوليس جزو ليست 18 نفره تيم بود و حتي مقابل فولاد در تركيب اصلي قرار گرفت بعد از بيرون ماندن از ليست بازي با پاس از تصميم دايي دلخور شد.


حلافي با لباس شخصي در اردوي تيم حاضر شد و دقايقي با دايي صحبت كرد. حلافي با مشاور اجرايي باشگاه هم صحبت كرد. همچنين گفته مي‌شود اين بازيكن جوان براي مبلغ رهن آپارتمانش نيازمند پول است و بايد امروز اين پول را بپردازد. كاشاني هم به او قول داده اين مشكل را حل كند.

 

عبدي از باشگاه طلبكار نيست!


حسين عبدي مربي پرسپوليس چند روز پيش ادعا كرده بود بابت فصل گذشته و همكاري‌اش با باشگاه 50 ميليون تومان طلبكار است اما آشوري معاون مالي باشگاه اعلام كرده با محاسباتي كه انجام داده عبدي اصلا طلبكار نيست. بايد ديد مربي پرسپوليس در قبال اين تصميم چه واكنشي نشان خواهد داد.

 

پرسپوليس با چارتر به كيش مي‌رود


باشگاه پرسپوليس با شركت هواپيمايي آسمان نامه‌نگاري كرده تا در سفر به كيش مشكلي به‌لحاظ پرواز نداشته باشد. با مساعدت اين شركت قرار شده يك هواپيماي چارتر در اختيار تيم پرسپوليس قرار گيرد. سفر به كيش پس از بازي مقابل شهرداري تبريز و در تعطيلات بعدي ليگ برتر انجام خواهد شد.


تياگو تعهد كتبي داد


تياگو فراگا بعد از بازي با شهرداري تبريز به‌مدت يك هفته به مرخصي خواهد رفت و راهي برزيل مي‌شود. تياگو قول داده به‌موقع و قبل از اردوي كيش به جمع سرخپوشان بازگردد و حتي تعهد كتبي داده كه بي‌انضباطي نكند. تياگو همچنين در اردوي پرسپوليس برنامه‌هاي سفر خود را با حبيب كاشاني چك كرد كه البته حسين عبدي نقش مترجم را ايفا مي‌كرد.

 

206 هاي قهرماني حذفي در راه است


بالاخره قرار شده پاداش قهرماني جام حذفي به بازيكنان پرسپوليس داده شود. بعد از فتح جام حذفي به بازيكنان اعلام شد يك دستگاه پژو 206 پاداش قهرماني آنها در اين رقابت‌ها خواهد بود، پاداشي كه با پيشنهاد علي دايي و كريم باقري پيش از بازي رفت فينال در نظر گرفته شده بود. حبيب كاشاني در اردوي قبل از بازي با پاس خطاب به بازيكنان گفت: «شرايط پرداخت اين پاداش مهيا شده و تا قبل از سفر كيش، در اختيار بازيكنان قرار خواهد گرفت.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)